Capcanele managementului, de: Mark Eppler
Traducere de Dorin Nistor.
Poate parea incredibil, dar o banca din Washington a pierdut 2.000.000 de dolari pentru ca a
refuzat sa accepte un tichet de parcare in valoare de 60 de centi. O functionara plictisita, un
manager inflexibil si o interpretare rigida a politicilor organizationale. De fapt, o capcana in
care poate cadea oricine. Micile greseli pot avea consecinte uriase, dar dumneavoastra vi se ofera
sansa de a le evita cu abilitate si tact. Usor de citit si bine documentata, Capcanele
managementului este indispensabila tuturor celor care rivnesc la un stil de conducere aproape de
perfectiune. Cuprins: Din cuprins: Mitul puterii conferite de pozitie • Arta persuasiunii
• Mecanismele schimbarii • Lucrurile marunte conteaza • Alibiuri creative •
Asumarea unor riscuri rezonabile • Satisfacerea nevoilor pietei • Cea mai buna slujba
• Cum se face planificarea • Managementul simbolic • Cine pe cine vede? • Cum
sa obtineti rezultate
Caracteristici
Titlu:
Capcanele managementului
Autor:
Mark Eppler
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Management
Tradus de:
An aparitie:
2007
Numar pagini:
312
Format:
130 x 200 mm
Comentarii la Capcanele managementului
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.