Ce doresc clientii nostri. Ghid pentru dezvoltarea afacerii, de: Harry Beckwith
Carte recomandata de Business Woman .
Traducere de Kiki Vasilescu.
Ati ales un sediu elegant si l-ati mobilat cu gust. Ati creat o identitate de companie care
reflecta cum nu se poate mai bine caracteristicile afacerii pe care o conduceti si ati trimis
machete publicitare la toate revistele de specialitate. V-ati instruit angajatii in cadrul unor
programe de training. Cu toate acestea, firma nu are succesul naucitor pe care l-ati preconizat. De
ce? Probabil ca ati uitat un lucru esential: clientii. Pentru a putea reusi in afaceri, trebuie sa
le cunoasteti asteptarile, preferintele si antipatiile. Harry Beckwith, un reputat specialist in
marketing, va ofera aceasta sansa. Dupa ce veti citi Ce doresc clientii nostri , veti putea vinde
orice, oricui. Cuprins: Posibilele dumneavoastra afaceri • Cele 14 principii ale planificarii
• Efectul placebo al marketingului • Ce stiu clientii potentiali • O descoperire
surprinzatoare • Cum sa va exprimati ca un profesionist • De ce superlativele esueaza
lamentabil • Puterea lui „tu” • Cea mai rapida cale de a fi crezut • O
stratagema pentru a va imbunatati prezentarea • Intelegerea simbolurilor • Banii nu pot
cumpara loialitatea • Zece reguli de comportament in afaceri
Caracteristici
Titlu:
Ce doresc clientii nostri. Ghid pentru dezvoltarea afacerii
Autor:
Harry Beckwith
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Afaceri
Tradus de:
An aparitie:
2007
Numar pagini:
272
Format:
130 x 200 mm
Comentarii la Ce doresc clientii nostri. Ghid pentru dezvoltarea afacerii
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.