Cele 22 de legi imuabile ale marketingului

De: Al Ries, Jack Trout

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului

Editura: BrandBuilders

An aparitie: 1990

ISBN: 973-86481-2-2

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului, de: Al Ries, Jack Trout

"Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta" - BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD.

Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru a-ti da seama ca este una cu adevarat exceptionala.

Scrisa din dorinta de a elimina miturile si conceptiile eronate din procesul de marketing, Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este rezultatul a peste 25 de ani de studiu al teoriilor care functioneaza sau nu in domeniul marketingului.
Al Ries si Jack Trout trateaza cu simt de raspundere, cu detasare si, in acelasi timp, cu umor, evolutia sau involutia celor mai mari corporatii care s-au afirmat sau, din contra, au disparut de pe piata pentru ca au respectat sau au incalcat legile marketingului.

Promisiunea autorilor este accea ca aceasta carte te va scuti de pierderile inutile de resurse pe care le vei putea folosi mai bine in programul tau de marketing si advertising.
Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este acela de a accepta existenta acestor legi.
Dupa ce vei face acest pas, vei reusi sa construiesti cu succes un brand lider sau o noua categorie, sa fii primul in mintea unui potential client, sa detii un cuvant in mintea potentialului cumparator si sa inveti ca efectele marketingului se simt in timp. Iar cea mai buna lectie de marketing din aceasta carte va fi, probabil, "Legea perceptiei": "Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor".

Caracteristici

Titlu:

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului

Autor:

Al Ries, Jack Trout

Editura:

BrandBuilders

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

Patricia Mandache

An aparitie:

1990

Numar pagini:

0

Format:

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului, de: Al Ries, Jack Trout

Fragmente

Comentarii la Cele 22 de legi imuabile ale marketingului

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Cele 22 de legi imuabile ale marketingului unui prieten