Comunicare, Semiotica si Semne Publicitare, de: J.J. Boutaud
Aceasta lucrare reprezinta atat o sinteza, cat si o ilustrare a propunerilor teoretice care incearca sa explice legaturile dintre semiotica si comunicare. Atentia ni se indreaptamai intii asupra modului in vcare s-au putut construi si consolida relatiile dintre semn si semnificatie de-a lungul modelelor si generatiilor semiotice in comunicare.
Partea a doua a lucrariieste centrata asupra comunicarii publicitare, care constituie, incepand cu actul inaugural al lui Barthes, o paradigma dominanta si un tropism al cercetarii semiotice din comunicare. Ultimele parti reprezinta o ilustrare a acestei perspective teoretice, mai ales privind comunicarea senzoriala (spatiul figurativ al gustului si imaginea olfactiva a parfumurilor).
Prin prisma comunicarii, semiotica devine o antropologie care articuleaza sensul, forma si relatia, astfel spus, astezia si estetica, in schimbul permanent dintre semne pe scena sociala.
Caracteristici
Titlu:
Comunicare, Semiotica si Semne Publicitare
Autor:
J.J. Boutaud
Editura:
Tritonic
Colectia:
Categoria cartii:
Relatii publice / Comunicare
Tradus de:
An aparitie:
2005
Numar pagini:
144
Format:
13x20 cm
Comentarii la Comunicare, Semiotica si Semne Publicitare
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.