Comunicare, Semiotica si Semne Publicitare

De: J.J. Boutaud

Comunicare, Semiotica si Semne Publicitare

Editura: Tritonic

An aparitie: 2005

ISBN: 973-733-040-4

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Comunicare, Semiotica si Semne Publicitare, de: J.J. Boutaud

Aceasta lucrare reprezinta atat o sinteza, cat si o ilustrare a propunerilor teoretice care incearca sa explice legaturile dintre semiotica si comunicare. Atentia ni se indreaptamai intii asupra modului in vcare s-au putut construi si consolida relatiile dintre semn si semnificatie de-a lungul modelelor si generatiilor semiotice in comunicare. Partea a doua a lucrariieste centrata asupra comunicarii publicitare, care constituie, incepand cu actul inaugural al lui Barthes, o paradigma dominanta si un tropism al cercetarii semiotice din comunicare. Ultimele parti reprezinta o ilustrare a acestei perspective teoretice, mai ales privind comunicarea senzoriala (spatiul figurativ al gustului si imaginea olfactiva a parfumurilor). Prin prisma comunicarii, semiotica devine o antropologie care articuleaza sensul, forma si relatia, astfel spus, astezia si estetica, in schimbul permanent dintre semne pe scena sociala.

Caracteristici

Titlu:

Comunicare, Semiotica si Semne Publicitare

Autor:

J.J. Boutaud

Editura:

Tritonic

Colectia:

Categoria cartii:

Relatii publice / Comunicare

Tradus de:

An aparitie:

2005

Numar pagini:

144

Format:

13x20 cm

Comunicare, Semiotica si Semne Publicitare, de: J.J. Boutaud

Fragmente

Comentarii la Comunicare, Semiotica si Semne Publicitare

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Comunicare, Semiotica si Semne Publicitare unui prieten