Comunicarea de criza, de: Libaert Thierry
Comunicarea de criza - In prezent, fenomenele de criza par sa se accelereze si sa se amplifice intr-un context economic in care concuren-ta si mediatizarea evenimentelor sunt ridicate. Criza repre-zinta in aceste conditii un pericol real si poate duce la disparitia organizatiei sau a firmei respective. De aceea, comunicarea devine o miza majora.Orientata in mod hotarat spre o perspectiva pragma-tica, editia a doua, actualizata si imbogatita cu numeroa-se exemple prezinta caracteristicile principale ale crizelor, organizarea managementului de criza, tipologia mesajelor si rolul special al mass mediei. Pune de asemenea accentul pe tendintele si mizele actuale prin sublinierea rolul internetului, precizarea impor-tantei zvonurilor si a reactiei consumatorului sau a cetateanului.
Caracteristici
Titlu:
Comunicarea de criza
Autor:
Libaert Thierry
Editura:
CH Beck
Colectia:
Categoria cartii:
Relatii publice / Comunicare
Tradus de:
An aparitie:
2008
Numar pagini:
120
Format:
Comentarii la Comunicarea de criza
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.