Comunicarea de criza

De: Libaert Thierry

Comunicarea de criza

Editura: CH Beck

An aparitie: 2008

ISBN: 978-973-115-482-4

  • Disponibilitate: produs disponibil

    Beneficiezi de o reducere de:

    25% cumparand acum!

     

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Comunicarea de criza, de: Libaert Thierry

Comunicarea de criza - In prezent, fenomenele de criza par sa se accelereze si sa se amplifice intr-un context economic in care concuren-ta si mediatizarea evenimentelor sunt ridicate. Criza repre-zinta in aceste conditii un pericol real si poate duce la disparitia organizatiei sau a firmei respective. De aceea, comunicarea devine o miza majora.Orientata in mod hotarat spre o perspectiva pragma-tica, editia a doua, actualizata si imbogatita cu numeroa-se exemple prezinta caracteristicile principale ale crizelor, organizarea managementului de criza, tipologia mesajelor si rolul special al mass mediei. Pune de asemenea accentul pe tendintele si mizele actuale prin sublinierea rolul internetului, precizarea impor-tantei zvonurilor si a reactiei consumatorului sau a cetateanului.

Caracteristici

Titlu:

Comunicarea de criza

Autor:

Libaert Thierry

Editura:

CH Beck

Colectia:

Categoria cartii:

Relatii publice / Comunicare

Tradus de:

An aparitie:

2008

Numar pagini:

120

Format:

Comunicarea de criza, de: Libaert Thierry

Fragmente

Comentarii la Comunicarea de criza

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Comunicarea de criza unui prieten