Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pietei romanesti de interfoane, de: Cezar Caluschi
Un nou sistem de comunicare, bazat pe relatii publice si comunicare directa, e gata sa
revolutioneze marketingul contemporan. Ca sa dobindim un client pe termen lung, va trebui sa ne
concentram pentru a-l convinge sa aiba incredere in noi si apoi sa comunicam permanent cu el pentru
a-i hrani si pentru a-i intretine aceasta incredere. In acest scop vom folosi comunicarea directa,
personalizata, bazata pe relatii publice in forma clasica, dar si pe o multime de alte tehnici de
comunicare directa.
„Din mers, Cezar a creat propriul «sistem integrat de comunicare si PR». L-a
implementat in mai multe companii, l-a imbunatatit continuu si a functionat. Imaginea omului de
afaceri de succes Marian Berdan si a companiei sale, «Electra», care constituie studiul
de caz din acest volum, reprezinta dovada reusitei sale. Pas cu pas, de la cap la coada, cartea
daruieste pilda unei revelatii, dar si a unui adevar crud: armele reclamei incep sa se toceasca. Nu
disperati insa: comunicarea directa pare sa fie noua frontiera a relatiilor publice.” (Stefan
Prutianu) Cuprins: Comunicarea directa: arma secreta a comunicarii • Increderea este arma
victoriei • Comunicarea directa • „Comunicom” • Primul pas: analiza
organizatiei • Parteneri, nu clienti • Contact direct, la baioneta • Canalele de
comunicare • Fisa de contact. Intretinerea fisei de contact • Comunicarea cu angajatii:
lucrul cu oamenii • Comunicarea locala • Tirgurile si expozitiile internationale
Caracteristici
Titlu:
Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz...
Autor:
Cezar Caluschi
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Relatii publice / Comunicare
Tradus de:
An aparitie:
2006
Numar pagini:
256
Format:
130 x 200 mm
Comentarii la Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pietei romanesti de interfoane
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.