Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari, de: Philip Kotler
Cartea “Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in domeniu ai acestui guru pe probleme de marketing, sub forma unor intrebari si raspunsuri extrem de accesibile. Autorul raspunde in aceasta carte la o serie de intrebari care i-au fost puse de-a lungul carierei sale de catre clienti, studenti, oameni de afaceri si ziaristi, intrebari ce vizeaza probleme de tipul: procesele-cheie din
cadrul marketingului si importanta lor, abilitatile necesare oamenilor de marketing pentru a avea succes, pietele si marketingul, strategia de marketing, instrumentele de marketing, planificarea, organizarea, controlul, domeniile de aplicare si excelenta in marketing. Philip Kotler ofera raspunsuri instructive legate si de strategiile de marketing care functioneaza in timpul perioadelor de recesiune, rolul marketingului in contextul actual al globalizarii si al noilor tehnologii si departamentul de marketing al viitorului.
„Nimeni nu cunoaste marketingul la fel de bine precum Kotler.
Profunzimea si varietatea cunostintelor sale sunt imense. Toata lumea inclusiv expertii in marketing va trage foloase din lectura acestei noi si cuprinzatoare carti." Al Ries, coautor al lucrarii "The Origin of Brands"
"Kotler dovedeste inca o data faptul ca gandirea sa inovatoare il face o lectura actuala si necesara pentru directorii executivi de astazi." Sergio Zyman, presedinte si fondator al companiei The Zyman, Group, LLC
Caracteristici
Titlu:
Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in...
Autor:
Philip Kotler
Editura:
BrandBuilders
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
Liana Tomescu, Lavinia Zamfirescu
An aparitie:
2006
Numar pagini:
224
Format:
13X20CM
Comentarii la Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.