Cum sa scrii reclame de succes, de: Dominic Gettins
Invata regulile nescrise ale copywritingului
Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o
ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca oamenii
dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt inundati de cele peste o mie de
mesaje publicitare cu care este bombardat fiecare din noi, in fiecare zi.
Traim intr-o aglomeratie de memo-uri si rapoarte. Multi dintre noi producem
zilnic texte pentru a convinge pe cineva despre ceva.
Cum ne putem croi drumul in aceasta avalansa? Cum ne putem asigura ca mesajul
nostru are impact si mai ales un impact rapid asupra publicului?
in primul rand cu un text inteligent, simplu si artistic.
Dominic Gettins va explica tehnicile si principiile care asigura succesul si
eficienta unui text publicitar. si va explica pentru fiecare tip de canal de
comunicare: TV, radio, poster, newsletter, direct mailing, comunicat de presa si
chiar pentru memo-uri si rapoarte.
Trebuie sa citesti Cum sa scrii reclame de succes chiar daca nu lucrezi in
publicitate. Cele opt reguli si fiecare din textele analizate in carte iti
rafineaza scrisul!
"Ca si Wally Ollins, cu al sau Manual de Branding, Dominic Gettins alege,
din postura de expert confirmat si ras-confirmat, sa scrie o lucrare in genul
"how to", dominandu-si, probabil, pornirile catre o lucrare mai complexa,
teoretizanta si/sau sofisticata.
Imi place acest gen, al eroului civilizator, care isi da seama ca intre gloria
personala intr-un cerc restrans si un lucru care aduce lumina unui mult mai
numeros grup de oameni, alegerea trebuie sa fie una matura. Bravo lui Gettins si
bravo voua, tuturor celor ce mai cititi, in putinul timp liber pe care ni-l mai
lasa epoca informatiei. Iar daca vreti sa stiti ceva despre copywriting si nu
aveti decat 2 ore la dispozitie, asta e lucrarea potrivita.
Nu in ultimul rand, bravo Publica - astazi, in Romania, singurul editor care
stie cum se scrie o reclama de succes: carti frumoase si placute la pipait,
traduceri atente si fara greseli PLUS un ritm de aparitii suficient de alert
incat sa-i ramai fidel de la o carte la alta."
Sorin Tranca, Creative Director FRIENDS Advertising (si,
candva, copywriter roman cu multe premii)
Nicio scoala si nicio agentie de publicitate nu te invata sa scrii inteligent,
simplu si artistic! Totusi, cu un text bun castigi clienti, cota de piata sau
chiar alegeri.
Poti invata sa creezi? Dominic Gettins crede ca da si iti explica cele opt
reguli esentiale pentru a scrie un text bun:
* Cunoaste-ti publicul tinta
* Fa propria cercetare
* Raspunde cerintelor din brief
* Fii relevant
* Fii obiectiv
* Cunoaste canalul media pe care il vei folosi
* Fii ambitios
* Pastreaza simplitatea
Caracteristici
Titlu:
Cum sa scrii reclame de succes
Autor:
Dominic Gettins
Editura:
Editura Publica
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
Sorin Tofan
An aparitie:
2009
Numar pagini:
216
Format:
16.5 x 23.5 cm
Comentarii la Cum sa scrii reclame de succes
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.