Da-mi banii tai. Metoda de copywriting

De: Gabriel Branescu

Da-mi banii tai. Metoda de copywriting

Editura: Tritonic

An aparitie: 2011

ISBN: 978-606-8139-73-9

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Da-mi banii tai. Metoda de copywriting, de: Gabriel Branescu

Vrei sa devi copywriter, pentru afacerea ta, sau chiar intr-o agentie. Dar pare foarte dificil. Nu stii de unde sa incepi. E greu, fara experienta, fara o educatie in domeniu. Pleci practic de la zero… Oare? Eu iti spun de la inceput ca ai experienta, desi nu realizezi. Citeste cartea si ai sa descoperi ca te pregatesti de ani de zile. Te voi invata sa valorifici si sa sporesti aceasta bogatie si daca ai rabdare sa ma urmaresti vei ajunge sa scrii reclame ca un profesionist cu state vechi. Sau chiar mai bine decat multi dintre acestia!

Daca ai macar un strop de talent, vei fi in stare sa scrii reclame care vand. Cum asta? Pentru ca nu este filozofie, ci un rezumat al experientei practice a mii de copywriteri, din toata lumea. Si alte carti promit acelasi lucru, de ce m-ai crede pe mine? Pentru ca am filtrat acele carti prin experienta mea de peste un deceniu, ca si copywriter, director de creatie si profesor de publicitate, in Romania. Stiu ce functioneaza si ce nu. Dar, si mai important pentru tine, am petrecut ani de zile cu copywriteri juniori si studenti. Deci stiu unde gresesti. Si cum sa te ajut sa intelegi si sa aplici imediat ceea ce ai invatat. Timpul costa bani intr-o agentie de publicitate si am descoperit cum sa fac rapid copywriter dintr-un civil ca tine.

Caracteristici

Titlu:

Da-mi banii tai. Metoda de copywriting

Autor:

Gabriel Branescu

Editura:

Tritonic

Colectia:

Categoria cartii:

Relatii publice / Comunicare

Tradus de:

An aparitie:

2011

Numar pagini:

192

Format:

14 x 20,5 cm

Da-mi banii tai. Metoda de copywriting, de: Gabriel Branescu

Fragmente

Comentarii la Da-mi banii tai. Metoda de copywriting

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Da-mi banii tai. Metoda de copywriting unui prieten