Dictionar de marketing englez-roman, de: A. Ivanovic, P.H. Collin
DACA MARKETING NU E ... NICIO AFACERE NU E!
Nu-i niciun secret ca, atunci cand vine vorba despre "ce se intampla cu produsele si serviciile", constatam, tot mai multi dintre noi si tot mai des, ca, si aici, limba engleza se-arata pe deplin suverana, caci marketing ii zice "chestiei" care se ocupa de cererea de pe piata si satisfacerea acesteia. Poate ca limba engleza, cu termeni deveniti deja consacrati in domeniul economic, n-ar fi chiar o problema. Dar ce te faci cu adevaratul jargon al bransei marketingului?
COMPLEX (acopera o arie terminologica de aproape 17 000 de cuvinte-titlu si expresii englezesti din domeniul marketingului, cu transcrierea fonetica, expuse clar si concis), ACTUAL (include numerosi termeni din engleza britanica si cea americana, insotiti de definitii precise, scurte explicatii gramaticale si contextualizari pe baza extraselor din publicatiile de specialitate), PRACTIC (cu o adresabilitate largita: studenti si cadre didactice ale facultatilor de profil, traducatori si interpreti, specialisti ai domeniului si, in general, toti cei interesati de fenomenologia si jargonul marketingului), volumul ii asigura consultantului un bagaj consistent al termenilor utilizati in CERCETAREA DE PIATA, PUBLICITATE, ASISTENTA PROMOTIONALA sau TEHNICILE DE VANZARE.
Caracteristici
Titlu:
Dictionar de marketing englez-roman
Autor:
A. Ivanovic, P.H. Collin
Editura:
Niculescu
Colectia:
Categoria cartii:
Dictionare specializate
Tradus de:
An aparitie:
2006
Numar pagini:
384
Format:
13x20 cm
Comentarii la Dictionar de marketing englez-roman
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.