Dictionar de marketing englez-roman

De: A. Ivanovic, P.H. Collin

Dictionar de marketing englez-roman

Editura: Niculescu

An aparitie: 2006

ISBN: 978-973-568-066-8

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Dictionar de marketing englez-roman, de: A. Ivanovic, P.H. Collin

DACA MARKETING NU E ... NICIO AFACERE NU E!

Nu-i niciun secret ca, atunci cand vine vorba despre "ce se intampla cu produsele si serviciile", constatam, tot mai multi dintre noi si tot mai des, ca, si aici, limba engleza se-arata pe deplin suverana, caci marketing ii zice "chestiei" care se ocupa de cererea de pe piata si satisfacerea acesteia. Poate ca limba engleza, cu termeni deveniti deja consacrati in domeniul economic, n-ar fi chiar o problema. Dar ce te faci cu adevaratul jargon al bransei marketingului?
COMPLEX (acopera o arie terminologica de aproape 17 000 de cuvinte-titlu si expresii englezesti din domeniul marketingului, cu transcrierea fonetica, expuse clar si concis), ACTUAL (include numerosi termeni din engleza britanica si cea americana, insotiti de definitii precise, scurte explicatii gramaticale si contextualizari pe baza extraselor din publicatiile de specialitate), PRACTIC (cu o adresabilitate largita: studenti si cadre didactice ale facultatilor de profil, traducatori si interpreti, specialisti ai domeniului si, in general, toti cei interesati de fenomenologia si jargonul marketingului), volumul ii asigura consultantului un bagaj consistent al termenilor utilizati in CERCETAREA DE PIATA, PUBLICITATE, ASISTENTA PROMOTIONALA sau TEHNICILE DE VANZARE.

Caracteristici

Titlu:

Dictionar de marketing englez-roman

Autor:

A. Ivanovic, P.H. Collin

Editura:

Niculescu

Colectia:

Categoria cartii:

Dictionare specializate

Tradus de:

An aparitie:

2006

Numar pagini:

384

Format:

13x20 cm

Dictionar de marketing englez-roman, de: A. Ivanovic, P.H. Collin

Fragmente

Comentarii la Dictionar de marketing englez-roman

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Dictionar de marketing englez-roman unui prieten