Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice, de: Muresan Laura
Comportamentul responsabil social este un concept mai complex, care include, pe langa responsabilitatea etica, responsabilitatea economica, responsabilitatea juridica, responsabilitatea filantropica si responsabilitatea ecologica.Lucrarea „Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice" este una dintre putinele din domeniul responsabilitatii sociale corporatiste din Romania. Lucrarea trateaza responsabilitatea sociala corporatista, combinand instrumente de analiza economice si juridice. caracterul responsabilitatii sociale poate varia de la voluntariat, la obligatie morala si, evident, obligatie legala. Analiza juridica vizeaza, cu precadere, actele normative care reglementeaza produsele continand organisme modificate genetic si produsele ecologice. Aceasta analiza a urmarit, de asemenea, gradul de armonizare a acestei legislatii apartinand dreptului mediului cu legislatia comunitara.
Caracteristici
Titlu:
Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte...
Autor:
Muresan Laura
Editura:
CH Beck
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2010
Numar pagini:
200
Format:
Comentarii la Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.