Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice

De: Muresan Laura

Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice

Editura: CH Beck

An aparitie: 2010

ISBN: 978-973-115-778-8

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice, de: Muresan Laura

Comportamentul responsabil social este un concept mai complex, care include, pe langa responsabilitatea etica, responsabilitatea economica, responsabilitatea juridica, responsabilitatea filantropica si responsabilitatea ecologica.Lucrarea „Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice" este una dintre putinele din domeniul responsabilitatii sociale corporatiste din Romania. Lucrarea trateaza responsabilitatea sociala corporatista, combinand instrumente de analiza economice si juridice. caracterul responsabilitatii sociale poate varia de la voluntariat, la obligatie morala si, evident, obligatie legala. Analiza juridica vizeaza, cu precadere, actele normative care reglementeaza produsele continand organisme modificate genetic si produsele ecologice. Aceasta analiza a urmarit, de asemenea, gradul de armonizare a acestei legislatii apartinand dreptului mediului cu legislatia comunitara.

Caracteristici

Titlu:

Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte...

Autor:

Muresan Laura

Editura:

CH Beck

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2010

Numar pagini:

200

Format:

Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice, de: Muresan Laura

Fragmente

Comentarii la Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice unui prieten