Gestionarea fortelor de vanzare, de:
Gestionarea fortelor de vanzare reprezinta un ansamblu complex de procedee care, pentru a fi eficiente, trebuie sa fie atat coerente, cat si adaptate la caracteristicile produselor vandute si ale pietelor vizate.
Acest ghid, un veritabil studiu de sinteza care tine cont de ultimele evolutii in domeniu, este destinat nu numai celor care ajung sa conduca echipe, ci si tuturor managerilor care trebuie sa planifice si sa coordoneze vanzarile firmelor lor.
In carte sunt prezentate pe larg toate aspectele gestionarii fortelor de vanzare:
Printre elementele prezentate de carte se numara:
- profilul reprezentantilor de vanzari (cum sa fie recrutati, instruiti, coordonati, motivati si evaluati);
- analiza produsului (pertinenta, calitate, monitorizare);
- analiza pietei (modalitatea de definire, gestionarea riscurilor si a oportunitatilor);
- diferitele tipuri si tehnici de vanzare si modul de masurare al performantelor acestora;
- modelele financiare corespunzatoare diferitelor tipuri de vanzare;
- administrarea vanzarilor.
Caracteristici
Titlu:
Gestionarea fortelor de vanzare
Autor:
Editura:
CH Beck
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2010
Numar pagini:
256
Format:
Comentarii la Gestionarea fortelor de vanzare
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.