Gestionarea fortelor de vanzare

De:

Gestionarea fortelor de vanzare

Editura: CH Beck

An aparitie: 2010

ISBN: 978-973-115-795-5

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Gestionarea fortelor de vanzare, de:

Gestionarea fortelor de vanzare reprezinta un ansamblu complex de procedee care, pentru a fi eficiente, trebuie sa fie atat coerente, cat si adaptate la caracteristicile produselor vandute si ale pietelor vizate.

Acest ghid, un veritabil studiu de sinteza care tine cont de ultimele evolutii in domeniu, este destinat nu numai celor care ajung sa conduca echipe, ci si tuturor managerilor care trebuie sa planifice si sa coordoneze vanzarile firmelor lor.

In carte sunt prezentate pe larg toate aspectele gestionarii fortelor de vanzare:

Printre elementele prezentate de carte se numara:
 - profilul reprezentantilor de vanzari (cum sa fie recrutati, instruiti, coordonati, motivati si evaluati);
- analiza produsului (pertinenta, calitate, monitorizare);
- analiza pietei (modalitatea de definire, gestionarea riscurilor si a oportunitatilor);
- diferitele tipuri si tehnici de vanzare si modul de masurare al performantelor acestora;
- modelele financiare corespunzatoare diferitelor tipuri de vanzare;
- administrarea vanzarilor.

 

Caracteristici

Titlu:

Gestionarea fortelor de vanzare

Autor:

Editura:

CH Beck

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2010

Numar pagini:

256

Format:

Gestionarea fortelor de vanzare, de:

Fragmente

Comentarii la Gestionarea fortelor de vanzare

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Gestionarea fortelor de vanzare unui prieten

Carti de acelasi autor