Ghid pentru invatamintul prescolar. O abordare din perspectiva noului curriculum, de: Camelia Munteanu, Eusebiu Neculai Munteanu
Cea mai importanta schimbare prevazuta de reforma invatamintului prescolar din 2000 a fost trecerea de la o programa centrata pe continuturi la una centrata pe obiective. Ghid pentru invatamintul prescolar ofera repere esentiale pe baza carora educatorii isi pot desfasura activitatea in contextul reformei curriculare, continind deschideri teoretice, o prezentare a politicilor din domeniul educatiei timpurii si sugestii metodologice utile. Adresat atit educatorului incepator, cit si celui cu experienta, volumul propune o viziune globala a ciclului proiectare-aplicare-evaluare si numeroase solutii practice: planificarea anuala/semestriala, conceperea si elaborarea proiectului tematic si a celui didactic, strategii ludice de invatare, instrumente de evaluare etc.
Cuprins: Proiectarea demersului didactic la gradinita • Conceperea si elaborarea proiectului tematic • Conceperea si elaborarea proiectului didactic (microproiectarea) • Bune practici in desfasurarea activitatilor de invatare • Nevoile speciale ale unor copii • Evaluarea prescolarilor si a activitatilor desfasurate la gradinita
Caracteristici
Titlu:
Ghid pentru invatamintul prescolar. O abordare din...
Autor:
Camelia Munteanu, Eusebiu Neculai Munteanu
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Pedagogie
Tradus de:
An aparitie:
2009
Numar pagini:
264
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Ghid pentru invatamintul prescolar. O abordare din perspectiva noului curriculum
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.