Ghidul Complet Al Marketingului Direct si Interactiv

De: Merlin Stone, Alison Bond, Elisabeth Blake

Ghidul Complet Al Marketingului Direct si Interactiv

Editura: All

An aparitie: 2000

ISBN: 973-571-650-X

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Ghidul Complet Al Marketingului Direct si Interactiv, de: Merlin Stone, Alison Bond, Elisabeth Blake

Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail – corespondenta directionata mediocru este o risipa de bani si enerveaza clientii. Pe de o parte, un marketing direct bun este calea cea mai eficienta de selectare, castigare si pastrare a noilor clienti. Marketingul mediocru este o risipa de timp si de bani si indeparteaza mai multi clienti decat dobandeste. Pe de alta parte, un marketing direct bun este un proces total diferit. Unele companii il realizeaza atat de bine, incat acestea coordoneaza selectarea repetata a clientilor potriviti – persoane care doresc intr-adevar sa cumpere ce au de vandut aceste companii. Marketingul direct este atat de precis, incat realizeaza vanzarea. Este atat de complet, incat le raspunde clientilor inainte ca acestia sa fi stiut ca aveau nevoie de el, realizeaza pastrarea clientilor si stimuleaza interesul fata de brand si fata de serviciile pe care le vinde. Lucrarea de fata va arata cum sa va eficientizati marketingul direct si interactiv si va ghideaza spre succesul campaniiilor de marketing.

Caracteristici

Titlu:

Ghidul Complet Al Marketingului Direct si Interactiv

Autor:

Merlin Stone, Alison Bond, Elisabeth Blake

Editura:

All

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2000

Numar pagini:

472

Format:

Ghidul Complet Al Marketingului Direct si Interactiv, de: Merlin Stone, Alison Bond, Elisabeth Blake

Fragmente

Comentarii la Ghidul Complet Al Marketingului Direct si Interactiv

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Ghidul Complet Al Marketingului Direct si Interactiv unui prieten