Ghidul mass-mediei romanesti 2009

De:

Ghidul mass-mediei romanesti 2009

Editura: House of Guides

An aparitie: 2008

ISBN:

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Ghidul mass-mediei romanesti 2009, de:

 „Ghidul mass-mediei romanesti", ajuns la a V-a editie, este un produs unicat in peisajul editorial romanesc. Numita de Emil Hurezeanu „cartea de telefon a presei romanesti", lucrarea cuprinde cea mai completa baza de date despre mass-media din Romania, care contine: denumirile unitatilor, principalele date de contact, numele directorilor si ale redactorilor sefi, tirajele publicatiilor, audientele radio si TV. Ghidul, realizat de House of Guides sub egida Fundatiei E.L.I.T.A., este, in fapt, o calauza prin lumea spectaculoasa a celei de-a patra puteri din stat - presa.   Acest ghid este un instrument deosebit de util pentru: - Specialistii in PR, marketing si publicitate - pentru crearea unei baze cu date de contact, alegerea spatiilor de publicitate, trimiterea comunicatelor de presa, selectarea publicatiilor pentru monitorizare si abonamente. - Conducerea si patronatele din mass-media, directorii de marketing si strategie. Cu ajutorul ghidului se pot realiza studii ale concurentei, planuri de parteneriate media. - Companiile care ofera servicii si produse companiilor de presa, radio si televiziune (IT&C, tipografii, consumabile, servicii diverse) ca sursa de potentiali clienti - Publicul larg - pentru selectarea publicatiilor de interes.

Caracteristici

Titlu:

Ghidul mass-mediei romanesti 2009

Autor:

Editura:

House of Guides

Colectia:

Categoria cartii:

Jurnalism

Tradus de:

An aparitie:

2008

Numar pagini:

464

Format:

140 x 210 - Coperta flexibila mm

Ghidul mass-mediei romanesti 2009, de:

Fragmente

Comentarii la Ghidul mass-mediei romanesti 2009

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Ghidul mass-mediei romanesti 2009 unui prieten

Carti de acelasi autor