Editura: Humanitas
An aparitie: 2010
ISBN: 978-973-50-50-2578-6
Globalizarea nimicului, de: George Ritzer
''Indiferent cat consumam, indiferent cat de mult ajungem sa cumparam, nu facem decat sa ne adancim si mai mult intr-o spirala fara sfarsit a frustrarii.'' ( George RITZER )
''Lumea sociala este caracterizata tot mai mult de "nimic".
Tot mai multi oameni isi cauta satisfactia in consum, insa a devenit evident ca acesta nu poate oferi sensurile si recompensele care pana acum erau obtinute prin munca.
Dimpotriva, indiferent cat consumam, indiferent cat de mult ajungem sa cumparam, nu facem decat sa ne adancim si mai mult intr-o spirala fara sfarsit a frustrarii. Caci obiectul consumului nostru este tocmai nimicul produs in serie, o masa amorfa de lucruri care vin de nicaieri si sunt produse oriunde.
Nu mai avem timp. Acesta este paradoxul: suntem atat de ocupati, incat ne-am descotorosit de tot ceea ce ne umplea timpul intr-un mod semnificativ, iar ceea ce am pus in loc nu ne va mai oferi satisfactiile pe care le obtineam din toate acele lucruri pe care le-am lasat deoparte. Ne-am aruncat cu capul inainte spre nimic. Dar ce vom face atunci cand aceasta epoca a prosperitatii va lua sfarsit, asa cum se intrevede deja?'' ( George RITZER )
Caracteristici
Titlu:
Globalizarea nimicului
Autor:
George Ritzer
Editura:
Humanitas
Colectia:
Categoria cartii:
Sociologie
Tradus de:
Raluca Popescu
An aparitie:
2010
Numar pagini:
312
Format:
13 x 20 cm
Comentarii la Globalizarea nimicului
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.