Inteligenta marketing plus, de: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Volumul, scris de trei specialisti recunoscuti in probleme de marketing si management, abordeaza
principalele aspecte ale domeniului (Concepte si notiuni de baza, Politica de produs, Politica de
pret, Comportamentul consumatorului, Sondajul de piata etc.) constituindu-se astfel intr-un
excelent ghid-manual pentru studenti, economisti si manageri deopotriva. Premiul anului 1998,
acordat de Fondul Literar din Romania Cuprins: Spirit marketing • Inteligenta marketing • Bucataria
marketingului: notiuni, concepte, istoric si orizonturi • Cum alegi si cum lucrezi cu o agentie de
publicitate • Mixul de marketing • Mixul de marketing • Politica de produs • Politica de pret •
Politica de distributie • Politica de promovare • Vinzarea personala • Planificarea de marketing •
Cercetarea de marketing • Introducere în cercetarea de marketing • Sistemul informational de
marketing • Evaluarea mediului de marketing si a conjuncturii de piata • Piata: Identificare.
Evaluare. Segmentare • Comportamentul consumatorului • Comportamentul cumparatorului organizational
• Sondajul de piata • Chestionarul de ancheta • Experimentul de marketing • Teste simple de marketing
Caracteristici
Titlu:
Inteligenta marketing plus
Autor:
Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
1998
Numar pagini:
448
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Inteligenta marketing plus
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.