Joc si invatare la copilul prescolar - ghid pentru educatori, parinti, si psihologi, de: Golu Florinda
Reusita parcurgerii tranzitiei de la prescolaritate la scolaritate depinde de relatia dintre modelul instructiv-educativ din gradinita si gradul de maturizare si pregatire psihologica a copilului pentru invatarea scolara. Lucrarea "Joc si invatare la copilul prescolar. Ghid pentru educatori, parinti si psihologi" isi propune sa exploreze procesul maturizarii si dezvoltarii psihice personale a copilului prescolar, ca premisa a trecerii lui la statutul de scolar si la activitatea de invatare din scoala. In acelasi timp, ea poate conta ca sursa de sugestii, recomandari si indicatii privind modul cum poate fi asigurata mai bine translatia de la activitatea de joc la activitatea de invatare si modul cum poate fi ajutat educatorul sa-si amelioreze performantele instructiv-educative legate de facilitarea acestui proces.
Caracteristici
Titlu:
Joc si invatare la copilul prescolar - ghid pentru...
Autor:
Golu Florinda
Editura:
Editura Didactica si Pedagogica
Colectia:
Categoria cartii:
Pedagogie
Tradus de:
An aparitie:
2009
Numar pagini:
0
Format:
16,5 x 23,5
Comentarii la Joc si invatare la copilul prescolar - ghid pentru educatori, parinti, si psihologi
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.