Limbajul publicitatii, de: Angela Goddard
Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul” jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in contextul cultural contemporan. Cartea este un instrument foarte util pentru cei care vor sa lucreze in departamentul de creatie al unei agentii publicitare. Totodata, ea este un bun punct de pornire pentru studentii care studiaza publicitatea, oferindu-le ocazia sa cunoasca mai bine cel mai controversat si incitant discurs al secolului XX. Lucrarea pune la dispozitia celor interesati un vocabular analitic necesar pentru a intelege cum reusesc reclamele tiparite sa aiba un efect persuasiv atit de convingator. Autoarea si-a concentrat atentia asupra relatiei dintre cuvintul scris sau vorbit si imagine, explorind diferite strategii publicitare precum conotatiile si jocurile de cuvinte. Ideile sint frecvent insotite de exemplificari practice, ceea ce face lectura cartii foarte placuta si accesibila
Cuprins: Ce este un mesaj publicitar? • Modalitati de atragere a atentiei • Scriitori, cititori si texte • Cum suna? • Nautic, dar placut: intertextualitatea • Variatii culturale • Trucuri ale industriei publicitatii
Referent stiintific: Sorin Psatta.
Caracteristici
Titlu:
Limbajul publicitatii
Autor:
Angela Goddard
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
Bianca Pop si Albert Borbely
An aparitie:
2002
Numar pagini:
192
Format:
147 x 205 mm
Comentarii la Limbajul publicitatii
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.