Managementul cunoasterii in societatea informationala, de: Radu S. Cureteanu
Daca principala caracteristica a societatii moderne este cunoasterea, atunci productia, reproductia, distributia si realizarea de cunoastere nu pot evita de a fi politizate. Una dintre cele mai importante probleme cu care vom fi confruntati in urmatoarea perioada va fi cum sa monitorizam si sa controlam cunoasterea. Aceasta va duce la dezvoltarea unei ramuri noi a politicii stiintei: politica cunoasterii (knowledge policy). Politica cunoasterii va regla volumul noii cunoasteri, care creste rapid in societate si va influenta dezvoltarea ei.
Cu siguranta ca aceasta lucrare nu epuizeaza si nu atinge intreaga problematica legata de managementul cunoasterii, dar ea constituie un ghid pentru clarificarea principalelor aspecte ale acestei probleme.
Autorul
Caracteristici
Titlu:
Managementul cunoasterii in societatea informationala
Autor:
Radu S. Cureteanu
Editura:
Editura Economica
Colectia:
Categoria cartii:
Management
Tradus de:
An aparitie:
2011
Numar pagini:
240
Format:
17 x 24 cm
Comentarii la Managementul cunoasterii in societatea informationala
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.