Managementul cunoasterii in societatea informationala

De: Radu S. Cureteanu

Managementul cunoasterii in societatea informationala

Editura: Editura Economica

An aparitie: 2011

ISBN: 978-973-709-544-2

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Managementul cunoasterii in societatea informationala, de: Radu S. Cureteanu

Daca principala caracteristica a societatii moderne este cunoasterea, atunci productia, reproductia, distributia si realizarea de cunoastere nu pot evita de a fi politizate. Una dintre cele mai importante probleme cu care vom fi confruntati in urmatoarea perioada va fi cum sa monitorizam si sa controlam cunoasterea. Aceasta va duce la dezvoltarea unei ramuri noi a politicii stiintei: politica cunoasterii (knowledge policy). Politica cunoasterii va regla volumul noii cunoasteri, care creste rapid in societate si va influenta dezvoltarea ei.

Cu siguranta ca aceasta lucrare nu epuizeaza si nu atinge intreaga problematica legata de managementul cunoasterii, dar ea constituie un ghid pentru clarificarea principalelor aspecte ale acestei probleme.

Autorul

Caracteristici

Titlu:

Managementul cunoasterii in societatea informationala

Autor:

Radu S. Cureteanu

Editura:

Editura Economica

Colectia:

Categoria cartii:

Management

Tradus de:

An aparitie:

2011

Numar pagini:

240

Format:

17 x 24 cm

Managementul cunoasterii in societatea informationala, de: Radu S. Cureteanu

Fragmente

Comentarii la Managementul cunoasterii in societatea informationala

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Managementul cunoasterii in societatea informationala unui prieten