Managementul de succes, de: Adriana Prodan
Destinata studentilor, managerilor, cercetatorilor si tuturor celor care doresc sa valorifice resursele umane, creatoare de valori, garantie a succesului unei firme sau organizatii, cartea analizeaza in profunzime diferitele aspecte ce tin de dimensiunea umana a procesului productiv. Autoarea compara diverse teorii si modele motivationale si de comportament managerial
Cuprins: Dimensiunile psihologice ale resursei umane cu impact in activitatea manageriala • Motivatia - factor in explicarea comportamentului uman • Comportamentul managerial si factorii de influenta • Mediul motivational si impactul comportamental. Cercetare asupra variabilelor. Motivatie si comportament in firmele romanesti • Strategii de motivare si comportament utilizate in management • Scenarii privind evolutia variabilelor
Caracteristici
Titlu:
Managementul de succes
Autor:
Adriana Prodan
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Management
Tradus de:
An aparitie:
1999
Numar pagini:
192
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Managementul de succes
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.