Manual de marketing - MANAGER

De: Michael J. Thomas

Manual de marketing - MANAGER

Editura: Codecs

An aparitie: 1998

ISBN: 973-98490-4-0

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Manual de marketing - MANAGER, de: Michael J. Thomas

Marketingul inseamna servicii catre clienti - intr-un singur sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor clientilor. Manualul de marketing demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingul , atat ca filozofie, cat si ca functie, capacitatea de a da coerenta organizatiilor, indiferent daca sunt comerciale sau non-profit. Intentia acestei lucrari de referinta este de a-i informa pe cei implicatio in actul de decizie asupra situatiei actuale a marketingului, dar si de a veni in sprijinul specialistilor in domeniu.

Caracteristici

Titlu:

Manual de marketing - MANAGER

Autor:

Michael J. Thomas

Editura:

Codecs

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

1998

Numar pagini:

680

Format:

Manual de marketing - MANAGER, de: Michael J. Thomas

Fragmente

Comentarii la Manual de marketing - MANAGER

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Manual de marketing - MANAGER unui prieten