Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman

De: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler

Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman

Editura: Editura Publica

An aparitie: 2010

ISBN: 978-973-1931-46-3

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • 46.55 RON
    pret vechi: 49.00 RON

    Cumpara acum

Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman, de: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler

In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria de preocupare de la produse la consumatori si apoi la probleme ale intregii omeniri. Acesta este marketingul 3.0, etapa in care companiile au o orientare umanocentrica si echilibreaza profitabilitatea si responsabilitatea corporatista.

Bunastarea, saracia, grija fata de mediu tin de abordarea umanocentrica adusa de noul tip de marketing, care nu-si propune doar sa vanda niste produse sau servicii, ci sa si participe, alaturi de restul partenerilor (distribuitori, cumparatori, coactionari) la schimbarea in bine a lumii.

Marketing 3.0 este o carte din avangarda acestui domeniu care explica de ce viitorul marketingului tine de crearea unor produse, servicii si culturi organizationale care sa inspire, sa includa si sa reflecte valorile clientului-tinta.

"In ultima vreme am asistat la un declin al marketingului. Aceasta carte provocatoare ne spune cum poate marketingul sa-si recastige credibilitatea si influenta, inauntrul si in afara unei organizatii." Leonard L. Berry, profesor de marketing, Texas A&M University

"Philip Kotler este, inca o data, un deschizator de drumuri in materie de marketing strategic, aducand o noua si binevenita perspectiva. Marketing 3.0 este o pledoarie bine argumentata pentru avantajul unei concurente bazate pe apelul la spiritul uman, ca modalitate de a-i implica pe consumatori." Dennis Dunlap, CEO, American Marketing Association

"Marketing 3.0 contine idei importante pentru toti managerii. Arata foarte clar care e calea catre construirea unei companii umanocentrice, axate pe valori. Cele zece crezuri incluse in carte integreaza marketingul si valorile si asigura personalitate si scop companiilor care le practica." Stephen A. Greyser, profesor "Richard P. Chapman" de administrare a afacerilor, profesor emerit, Harvard Business School

"Mult prea mult timp marketerii au crezut ca satisfacerea consumatorilor era obiectivul principal al activitatilor de marketing. Marketing 3.0 arata ca bunastarea consumatorilor si a societatii este urmatoarea mare provocare pentru companii. Consumatorii cer mai mult de la ei insisi si asa ar trebui sa faca si companiile." Nirmalya Kumar, profesor de marketing si codirector al Aditya Birla India Centre, London Business School

Caracteristici

Titlu:

Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul...

Autor:

Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler

Editura:

Editura Publica

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

Smaranda Nistor

An aparitie:

2010

Numar pagini:

240

Format:

14,5 x 20,5 cm

Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman, de: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler

Fragmente

Comentarii la Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman unui prieten

Din aceeasi categorie

ar putea sa-ti placa urmatoarele: