Marketing in sectorul public

De: Philip Kotler , Nancy Lee

Marketing in sectorul public

Editura: Meteor Press

An aparitie: 2008

ISBN: 978-973-728-239-2

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Marketing in sectorul public, de: Philip Kotler , Nancy Lee

Marketing in sectorul public este o lucare fundamentala in care sunt prezentate zeci de povesti de succes ale unor institutii de toate genurile - din toata lumea - astfel incat dumneavoastra sa puteti schimba in bine starea de lucruri din propria organizatia. Dr. Philip Kotler, specialist in marketing de renume mondial, si Nancy Lee, consultant in marketing social, demonstreaza ca marketingul inseamna mult mai mult decat comunicarea in sine si ca el se bazeaza pe o conceptie care-l are in centru pe cetatean. Aceasta carte va da posibilitatea sa creati institutia viitorului, bazata pe tehnologie de varf si pe un contact sporit cu oamenii si sa cheltuiti mai eficient banii de care dispuneti.

Caracteristici

Titlu:

Marketing in sectorul public

Autor:

Philip Kotler , Nancy Lee

Editura:

Meteor Press

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2008

Numar pagini:

304

Format:

16.5 x 26.5

Marketing in sectorul public, de: Philip Kotler , Nancy Lee

Fragmente

Comentarii la Marketing in sectorul public

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Marketing in sectorul public unui prieten