Marketing politic in Romania - inainte si dupa 1989

De: Alexandra Bardan

Marketing politic in Romania - inainte si dupa 1989

Editura: Tritonic

An aparitie: 2003

ISBN: 973-8051-41-X

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Marketing politic in Romania - inainte si dupa 1989, de: Alexandra Bardan

Lucrarea isi propune sa schiteze o istorie a comunicarii politice in Romania pornind de la ipoteza ca schimbarea de regim politic din 1989 reprezinta momentul in care se efectueaza si trecerea de la tehnicile de "propaganda" la cele de "marketing politic". Schimbarea regimului politic a insemnat oare si o schimbare a tehnicilor de comunicare politica? Analiza notiunilor de "propaganda" si "marketing politic" arata ca definitiile propuse de unele dictionare pot fi uneori inselatoare. Reflexia asupra genealogiei acestor cuvinte, asupra "istoriei" lor, devine un exercitiu util prin care se arata limitele unor clisee, unor imagini false.

Caracteristici

Titlu:

Marketing politic in Romania - inainte si dupa 1989

Autor:

Alexandra Bardan

Editura:

Tritonic

Colectia:

Categoria cartii:

Jurnalism

Tradus de:

An aparitie:

2003

Numar pagini:

196

Format:

13.5 x 20.5 cm

Marketing politic in Romania - inainte si dupa 1989, de: Alexandra Bardan

Fragmente

Comentarii la Marketing politic in Romania - inainte si dupa 1989

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Marketing politic in Romania - inainte si dupa 1989 unui prieten