Marketing politic in Romania - inainte si dupa 1989, de: Alexandra Bardan
Lucrarea isi propune sa schiteze o istorie a comunicarii politice in Romania pornind de la ipoteza ca schimbarea de regim politic din 1989 reprezinta momentul in care se efectueaza si trecerea de la tehnicile de "propaganda" la cele de "marketing politic". Schimbarea regimului politic a insemnat oare si o schimbare a tehnicilor de comunicare politica? Analiza notiunilor de "propaganda" si "marketing politic" arata ca definitiile propuse de unele dictionare pot fi uneori inselatoare. Reflexia asupra genealogiei acestor cuvinte, asupra "istoriei" lor, devine un exercitiu util prin care se arata limitele unor clisee, unor imagini false.
Caracteristici
Titlu:
Marketing politic in Romania - inainte si dupa 1989
Autor:
Alexandra Bardan
Editura:
Tritonic
Colectia:
Categoria cartii:
Jurnalism
Tradus de:
An aparitie:
2003
Numar pagini:
196
Format:
13.5 x 20.5 cm
Comentarii la Marketing politic in Romania - inainte si dupa 1989
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.