Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului, de: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul „multicanal”. Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile – tehnic, juridic, financiar, organizational – si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.
Cuprins: Din cuprins: Prospectarea: strategii, actiuni si factori-cheie ai succesului • Obiectivele prospectarii • Fidelizarea: strategii, practici si conditii de reusita • Cele sapte particularitati ale fidelizarii on-line • Profilul clientului • Cum pot fi recistigati clientii? • Stabilirea bugetului si reducerea costurilor • Suporturile marketingului direct multicanal • Redactarea unui mesaj eficient
Caracteristici
Titlu:
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea...
Autor:
Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
Elena Girlea
An aparitie:
2009
Numar pagini:
352
Format:
130 x 200 mm
Comentarii la Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.