Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului

De: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet

Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului

Editura: Polirom

An aparitie: 2009

ISBN: 978-973-46-1489-9

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului, de: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet

Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul „multicanal”. Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile – tehnic, juridic, financiar, organizational – si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.

Cuprins: Din cuprins: Prospectarea: strategii, actiuni si factori-cheie ai succesului • Obiectivele prospectarii • Fidelizarea: strategii, practici si conditii de reusita • Cele sapte particularitati ale fidelizarii on-line • Profilul clientului • Cum pot fi recistigati clientii? • Stabilirea bugetului si reducerea costurilor • Suporturile marketingului direct multicanal • Redactarea unui mesaj eficient

Caracteristici

Titlu:

Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea...

Autor:

Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

Elena Girlea

An aparitie:

2009

Numar pagini:

352

Format:

130 x 200 mm

Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului, de: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet

Fragmente

Comentarii la Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului unui prieten