Marketingul in era digitala

De: Philip Kotler , Dipak C. Jain , Suvit Maesincee

Marketingul in era digitala

Editura: Meteor Press

An aparitie: 2009

ISBN: 978-973-728-366-5

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Marketingul in era digitala, de: Philip Kotler , Dipak C. Jain , Suvit Maesincee

"De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolventii de studii economice din lumea intreaga, autoritatea suprema in domeniul marketingului." - Howard Rothman, Amazon.com  

Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza semnificativ situatia pietelor, schimband modul in care se fac afacerile. Problema, spune Philip Kotler, este ca marketingul n-a tinut pasul cu pietele. In prezent, clientii sunt putini, nu produsele, iar marketingul clasic trebuie disecat, redefinit si largit, in asa fel incat sa reflecte noua realitate.     Marketingul in era digitala prezinta imperativul categoric al transformarii marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o numesc marketing holistic - un concept dinamic, derivat din legaturile si interactiunile care au loc intre companii, clienti si colaboratorii lor.    
Noua paradigma combina ceea ce are mai bun marketingul traditional cu noile posibilitati pe care le ofera tehnologia digitala pentru a ajuta companiile: - sa identifice posibilitatile de innoire a pietelor proprii; - sa creeze in mod eficient ofertele cele mai promitatoare; - sa ofere produse, servicii si experiente care corespund cerintelor fiecarui client; - sa se situeze constant la cel mai inalt nivel de calitate a produselor, servire si operativitate.    

Volumul Marketingul in era digitala demonstreaza cum poate fi creat un model de marketing complet, adaptat la provocarile si ocaziile oferite de o lume al carei rege este clientul.  

Caracteristici

Titlu:

Marketingul in era digitala

Autor:

Philip Kotler , Dipak C. Jain , Suvit Maesincee

Editura:

Meteor Press

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2009

Numar pagini:

200

Format:

17x24 cm

Marketingul in era digitala, de: Philip Kotler , Dipak C. Jain , Suvit Maesincee

Fragmente

Comentarii la Marketingul in era digitala

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Marketingul in era digitala unui prieten