Marketingul prin e-mail, de: Yan Claeyssen
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta. Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitindu-le actorilor din domeniul marketingului direct „traditional” sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.
Cuprins: Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct • Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail • Cuvintele care vind • Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail • Un caz tipic: jocurile-concurs • Analizarea si segmentarea adreselor • Crearea si realizarea mesajelor eficace • Marketingul viral activ • Simplitate si vizibilitate
Caracteristici
Titlu:
Marketingul prin e-mail
Autor:
Yan Claeyssen
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2009
Numar pagini:
264
Format:
130 x 200 mm
Comentarii la Marketingul prin e-mail
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.