Marketingul prin e-mail

De: Yan Claeyssen

Marketingul prin e-mail

Editura: Polirom

An aparitie: 2009

ISBN: 978-973-46-1453-0

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Marketingul prin e-mail, de: Yan Claeyssen

Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta. Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitindu-le actorilor din domeniul marketingului direct „traditional” sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.

Cuprins: Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct • Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail • Cuvintele care vind • Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail • Un caz tipic: jocurile-concurs • Analizarea si segmentarea adreselor • Crearea si realizarea mesajelor eficace • Marketingul viral activ • Simplitate si vizibilitate

Caracteristici

Titlu:

Marketingul prin e-mail

Autor:

Yan Claeyssen

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2009

Numar pagini:

264

Format:

130 x 200 mm

Marketingul prin e-mail, de: Yan Claeyssen

Fragmente

Comentarii la Marketingul prin e-mail

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Marketingul prin e-mail unui prieten