Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci

De: Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster

Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci

Editura: Polirom

An aparitie: 2011

ISBN: 978-973-46-2147-7

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci, de: Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster

Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei de functionare. Conform brandingului conectiv, factorii esentiali in construirea unei marci de succes sint comunicarea dintre angajati, investitori si distribuitori, implicarea diferitelor departamente si strategiile sociale adoptate, care ar trebui sa garanteze beneficii atit pentru companie, cit si pentru clienti. Numeroasele studii de caz ale unor marci celebre – BMW, Google, Orange, Deutsche Bank, Siemens – fac din Noul branding un ghid indispensabil companiilor care doresc sa se reinventeze sau sa isi imbunatateasca imaginea.  

Cuprins: Modelul brandingului conectiv • Responsabilitatea sociala corporativa: trend sau remediu? • Noi strategii de abordare a fortelor pietei • Model pentru construirea brandurilor conective • Managementul brandului • Factorii esentiali ai succesului • Aplicatii practice – implicarea partenerilor • Conceperea strategiei de brand • Construirea echipei • Imbunatatirea experientei de brand

Caracteristici

Titlu:

Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci

Autor:

Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

Sorin Psatta (coord.), Alice Tataru, Dan Sendroiu, Stefan Chiritescu

An aparitie:

2011

Numar pagini:

272

Format:

160 x 235

Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci, de: Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster

Fragmente

Comentarii la Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci unui prieten