O introducere in presa scrisa si vorbita

De: Claude-Jean Bertrand

O introducere in presa scrisa si vorbita

Editura: Polirom

An aparitie: 2001

ISBN: 973-683-677-0

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

O introducere in presa scrisa si vorbita, de: Claude-Jean Bertrand

„Aceasta carte este un manual. Scopul urmarit a fost acela de a oferi o imagine de ansamblu simpla si clara asupra mass-media. Toata lumea le folose[te, dar pu]ini le cunosc cu adevarat. Ceea ce s-a cautat a fost s se realizeze nu o sum, ci o carte sintetic si usor de citit, insa bogata in informatii.” (Claude-Jean Bertrand)

Cuprins: Comunicare si mass-media • Notiuni si modele • Functiile mass-media. Regimuri, actori si roluri • Tipologia mijloacelor de informare de masa • Mass-media din Franta: situatia actuala • Aspecte internationale ale comunicarii de masa • Industria mass-media • Noile tehnologii ale comunicarii si noile mijloace de comunicare de masa • Dimensiunea economica a mass-media • Gestionarea mass-media • Publicitatea si mass-media • Societate si mass-media • Audiente si practici • Efectele mass-media • Mass-media si viata politica • Dreptul mass-media • Critica mass-media si deontologia • Profesii si pregatire • Profesiile din domeniul mass-media

Caracteristici

Titlu:

O introducere in presa scrisa si vorbita

Autor:

Claude-Jean Bertrand

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Jurnalism/Mass-Media

Tradus de:

An aparitie:

2001

Numar pagini:

264

Format:

160 x 235 mm

O introducere in presa scrisa si vorbita, de: Claude-Jean Bertrand

Fragmente

Comentarii la O introducere in presa scrisa si vorbita

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea O introducere in presa scrisa si vorbita unui prieten