Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice, de: Anne Gregory
Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient. Lucrarea arata cum poate fi initiat si coordonat un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il elaboreaza, cit si publicurile carora li se adreseaza. Numeroasele studii de caz, precum si planul in zece puncte menit sa asigure succesul campaniilor si programelor de relatii publice fac din acest ghid un instrument util pentru studentii si practicienii din domeniu, precum si pentru manageri.
Cuprins: Rolul relatiilor publice in afaceri • Publicuri • Analiza PEST • Comunicarea pe internet • Opt reguli de aur pentru stabilirea obiectivelor • Obiective strategice si tactice • Cunoasterea publicurilor si a mesajelor • Campaniile diferite necesita tactici diferite • Planificare temporala si resurse • Masurarea succesului • Beneficiile evaluarii • Analiza mass-media
Caracteristici
Titlu:
Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice
Autor:
Anne Gregory
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Relatii publice / Comunicare
Tradus de:
Ioana Manole
An aparitie:
2009
Numar pagini:
240
Format:
135 x 200 mm
Comentarii la Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.