Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice

De: Anne Gregory

Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice

Editura: Polirom

An aparitie: 2009

ISBN: 978-973-46-1346-5

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice, de: Anne Gregory

Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient. Lucrarea arata cum poate fi initiat si coordonat un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il elaboreaza, cit si publicurile carora li se adreseaza. Numeroasele studii de caz, precum si planul in zece puncte menit sa asigure succesul campaniilor si programelor de relatii publice fac din acest ghid un instrument util pentru studentii si practicienii din domeniu, precum si pentru manageri.  

Cuprins: Rolul relatiilor publice in afaceri • Publicuri • Analiza PEST • Comunicarea pe internet • Opt reguli de aur pentru stabilirea obiectivelor • Obiective strategice si tactice • Cunoasterea publicurilor si a mesajelor • Campaniile diferite necesita tactici diferite • Planificare temporala si resurse • Masurarea succesului • Beneficiile evaluarii • Analiza mass-media

Caracteristici

Titlu:

Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice

Autor:

Anne Gregory

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Relatii publice / Comunicare

Tradus de:

Ioana Manole

An aparitie:

2009

Numar pagini:

240

Format:

135 x 200 mm

Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice, de: Anne Gregory

Fragmente

Comentarii la Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice unui prieten