Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare, de: Dominique Mouton, Gauderique Paris
Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau a unui raion, elaborarea dosarelor de merchandising, optimizarea spatiului si imbunatatirea comunicarii cu colegii si clientii. Numeroasele exemple si studii de caz fac din Practica merchandisingului un ghid util atit pentru incepatorii in domeniu, cit si pentru specialisti.
Cuprins: Merchandisingul si trade marketingul • Stabilirea punctelor de vinzare • Analiza suprafetei de vinzare • Determinarea si gestionarea fluxurilor de clienti • Analiza rentabilitatii • Selectia marcilor si a produselor • Aranjarea produselor pe raft
Caracteristici
Titlu:
Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de...
Autor:
Dominique Mouton, Gauderique Paris
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
Eliza Galan
An aparitie:
2009
Numar pagini:
328
Format:
130 x 200 mm
Comentarii la Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.