Psihologia comunicarii. Teorii si metode, de: Jean-Claude Abric
Conceputa in termeni simpli si accesibili, lucrarea prezinta diferite teorii psihologice aplicabile comunicarii umane, precum si tehnicile ce decurg din acestea. Pornind de la ideea ca orice comunicare este inainte de toate o interactiune, autorul dezvolta urmatoarele teme: factorii generali care intervin in situatiile de comunicare; comunicarea individuala, necesitatea unei ascultari atente si modelele circumscrise interviului; dinamica proprie comunicarii in grup, observarea si dirijarea instruirilor in grup; relatiile dintre comunicare si influenta sociala: conformismul, inovatia, rolul minoritatilor si al majoritatilor. Avem in fata o carte de initiere in psihologia sociala a comunicarii, in cadrul careia teoria si metodologia sint strins legate, garantind astfel o abordare riguroasa a situatiilor de comunicare, ce nu exclude implicatiile practice.
Cuprins: Factorii generali ai comunicarii • Comunicarea interindividuala • Comunicarea in grupuri • Abordari experimentale ale fenomenelor de grup
Caracteristici
Titlu:
Psihologia comunicarii. Teorii si metode
Autor:
Jean-Claude Abric
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Relatii publice / Comunicare
Tradus de:
Luminita si Florin Botosineanu
An aparitie:
2002
Numar pagini:
208
Format:
147 x 205 mm
Comentarii la Psihologia comunicarii. Teorii si metode
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.