Psihologia comunicarii. Teorii si metode

De: Jean-Claude Abric

Psihologia comunicarii. Teorii si metode

Editura: Polirom

An aparitie: 2002

ISBN: 973-683-953-2

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Psihologia comunicarii. Teorii si metode, de: Jean-Claude Abric

Conceputa in termeni simpli si accesibili, lucrarea prezinta diferite teorii psihologice aplicabile comunicarii umane, precum si tehnicile ce decurg din acestea. Pornind de la ideea ca orice comunicare este inainte de toate o interactiune, autorul dezvolta urmatoarele teme: factorii generali care intervin in situatiile de comunicare; comunicarea individuala, necesitatea unei ascultari atente si modelele circumscrise interviului; dinamica proprie comunicarii in grup, observarea si dirijarea instruirilor in grup; relatiile dintre comunicare si influenta sociala: conformismul, inovatia, rolul minoritatilor si al majoritatilor. Avem in fata o carte de initiere in psihologia sociala a comunicarii, in cadrul careia teoria si metodologia sint strins legate, garantind astfel o abordare riguroasa a situatiilor de comunicare, ce nu exclude implicatiile practice.

Cuprins: Factorii generali ai comunicarii • Comunicarea interindividuala • Comunicarea in grupuri • Abordari experimentale ale fenomenelor de grup

Caracteristici

Titlu:

Psihologia comunicarii. Teorii si metode

Autor:

Jean-Claude Abric

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Relatii publice / Comunicare

Tradus de:

Luminita si Florin Botosineanu

An aparitie:

2002

Numar pagini:

208

Format:

147 x 205 mm

Psihologia comunicarii. Teorii si metode, de: Jean-Claude Abric

Fragmente

Comentarii la Psihologia comunicarii. Teorii si metode

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Psihologia comunicarii. Teorii si metode unui prieten