Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul de consum, de: Nicolas Gueguen
Traducere de Marius Roman.
Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit
sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste
viteza de deplasare a clientilor intr-un magazin? De ce cumparind un produs aflat la oferta aveti
impresia ca sinteti mai inteligent? Comportamentele noastre de cumparare sint direct influentate
sau induse de factori cognitivi si afectivi extrem de usor de manipulat. Consumatorul interpreteaza
informatiile, resimte anumite emotii, se implica in interactiuni sociale particulare. O suta de
experimente efectuate in laborator sau pe teren dezvaluie, in cele trei parti ale volumului,
diferite modalitati si tehnici de influentare a comportamentului de consum, usor de pus in practica
si necostisitoare. Cuprins: Perceperea informatiei si comportamentul de cumparare: capcane,
distorsionari si limite in procesarea informatiei • Simturile si comportamentul
cumparatorului: psihologia ambiantei • Puterea vinzatorilor si influentarea clientilor
Caracteristici
Titlu:
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza...
Autor:
Nicolas Gueguen
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2006
Numar pagini:
256
Format:
130 x 200 mm
Comentarii la Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul de consum
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.