Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul de consum

De: Nicolas Gueguen

Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul de consum

Editura: Polirom

An aparitie: 2006

ISBN: 973-46-0439-2

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul de consum, de: Nicolas Gueguen

Traducere de Marius Roman. Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a clientilor intr-un magazin? De ce cumparind un produs aflat la oferta aveti impresia ca sinteti mai inteligent? Comportamentele noastre de cumparare sint direct influentate sau induse de factori cognitivi si afectivi extrem de usor de manipulat. Consumatorul interpreteaza informatiile, resimte anumite emotii, se implica in interactiuni sociale particulare. O suta de experimente efectuate in laborator sau pe teren dezvaluie, in cele trei parti ale volumului, diferite modalitati si tehnici de influentare a comportamentului de consum, usor de pus in practica si necostisitoare. Cuprins: Perceperea informatiei si comportamentul de cumparare: capcane, distorsionari si limite in procesarea informatiei • Simturile si comportamentul cumparatorului: psihologia ambiantei • Puterea vinzatorilor si influentarea clientilor

Caracteristici

Titlu:

Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza...

Autor:

Nicolas Gueguen

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2006

Numar pagini:

256

Format:

130 x 200 mm

Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul de consum, de: Nicolas Gueguen

Fragmente

Comentarii la Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul de consum

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul de consum unui prieten

Carti de acelasi autor