Puterea intuitiei in business Sa vezi, sa simti, sa gandesti, sa actionezi, de: Andy Milligan , Shaun Smith
In prezent, constatam ca multe dintre cele mai bune si mai inovatoare idei de afaceri provin de la acei lideri care opereaza mai degraba pe baza propriilor instincte si a revelatiilor personale, decat pe baza unor analize interminabile. Volumul Puterea intuitiei in business descrie o tehnica simpla, dar puternica, aflata la baza unora dintre cele mai inovatoare idei de produse si servicii din lumea contemporana a afacerilor. Pe scurt, observand cum actioneaza clientii reali si manifestand empatie fata de ei, putem dezvolta idei care sa le rezolve nevoile autentice. Autorii recurg la exemple provenite de la intreprinzatori de mare succes din lume, ca Steve Jobs, Gordon Ramsay, George Soros, Richard Branson si Jeff Bezos, sau de la importante corporatii. "In prezent, ideile mari vin direct din mintile si inimile clientilor. Milligan si Smith ne arata cum sa folosim ideile ce impulsioneaza inovarea in afaceri si cum sa implementam strategii noi pentru a imbunatati experienta clientului. Puterea intuitiei in business este o lectura obligatorie pentru orice manager sau intreprinzator care cauta sa inteleaga lumea experientei traite de clientii sai, pentru a gasi moduri noi de stimulare a cresterii si inovarii." Bernd Schmitt, The Ex Group
Caracteristici
Titlu:
Puterea intuitiei in business Sa vezi, sa simti, sa...
Autor:
Andy Milligan , Shaun Smith
Editura:
Meteor Press
Colectia:
Categoria cartii:
Afaceri
Tradus de:
An aparitie:
2008
Numar pagini:
192
Format:
145x210 mm
Comentarii la Puterea intuitiei in business Sa vezi, sa simti, sa gandesti, sa actionezi
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.