Relatii publice internationale - Negocierea culturii, a identitatii si a puterii, de: Patricia A. Curtin, T. Kenn Gaither
Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii ofera prima abordare critic-culturala a relatiilor publice internationale in diferite medii de reglementare politice si culturale. Analiza campaniilor Coca-Cola in India si Turcia, a lansarii New Coke si a strategiei KFC in China este completata cu descrierea campaniilor de promovare a imaginii unor tari precum Coreea de Sud si Elvetia si cu aceea a campaniei de eradicare a variolei desfasurate de Organizatia Mondiala a Sanatatii.
Studiile de caz prezentate, precum si strategiile de comunicare implementate in mediul international se vor dovedi utile atat studentilor si profesorilor de la facultatile de comunicare si jurnalism, cat si celor de la stiinte politice, relatii internationale sau relatii economice internationale. In acelasi timp, de cat mai multe exemple de bune practici au nevoie si cei care activeaza intr-o institutie publica, intr-o corporatie, in presa sau in diplomatie.
Sunt profund convinsa de faptul ca, in aceasta lume a globalizarii, intelectualul mileniului al treilea trebuie sa fie si un bun comunicator — educat, nu doar talentat. Este extrem de important ca adeptii si suporterii comunicarii profesioniste sa aiba la indemana asemenea carti de valoare si sa isi uneasca fortele pentru a valorifica talentul de comunicator si creativitatea romanului, un capital pe care trebuie sa il facem mai bine cunoscut lumii.
Ambasador Simona-Mirela Miculescu
coordonatorul colectiei de Relatii Publice Internationale
Caracteristici
Titlu:
Relatii publice internationale - Negocierea culturii, a...
Autor:
Patricia A. Curtin, T. Kenn Gaither
Editura:
Curtea Veche
Colectia:
Categoria cartii:
Relatii publice / Comunicare
Tradus de:
Radu Iason Martina
An aparitie:
2008
Numar pagini:
360
Format:
15,5×22 cm
Comentarii la Relatii publice internationale - Negocierea culturii, a identitatii si a puterii
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.