Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate si solutii

De: Nelson Bouchard

Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate si solutii

Editura: Polirom

An aparitie: 2006

ISBN: 973-46-0378-7

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate si solutii, de: Nelson Bouchard

Traducere de Dana-Maria Cimpoi. Lucrati alaturi de un coleg care se comporta ca un mic dictator? Cu unul ce dormiteaza tot timpul? Sau cu un coleg care vine dimineata la birou doar pentru a face conversatie ca sa treaca timpul? Indiferent daca sinteti o persoana concilianta sau nu, exista intotdeauna riscul de a intra in contact la serviciu cu oameni care va displac. Aceasta carte are scopul de a va face viata mai usoara, descriind principalele tipuri de caractere pe care le-ati putea intilni si oferindu-va, pentru fiecare dintre ele, sfaturi simple si eficiente privind modalitatea cea mai potrivita de a va comporta cu asemenea persoane, fie ca este vorba despre colegii, sefii sau clientii dumneavoastra. Cuprins: Ambitiosul sau dorinta absoluta de a cistiga • Blazatul sau cel care si-a pierdut inspiratia • Cronofagul sau cel care va maninca timpul • Dependentul sau cel care nu s-a maturizat • Nestatornicul sau cel aflat in trecere • Tipicarul sau cel care iubeste detaliile

Caracteristici

Titlu:

Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate...

Autor:

Nelson Bouchard

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Resurse Umane / Cariera

Tradus de:

An aparitie:

2006

Numar pagini:

168

Format:

135 x 200 mm

Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate si solutii, de: Nelson Bouchard

Fragmente

Comentarii la Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate si solutii

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate si solutii unui prieten