Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate si solutii, de: Nelson Bouchard
Traducere de Dana-Maria Cimpoi.
Lucrati alaturi de un coleg care se comporta ca un mic dictator? Cu unul ce dormiteaza tot timpul?
Sau cu un coleg care vine dimineata la birou doar pentru a face conversatie ca sa treaca timpul?
Indiferent daca sinteti o persoana concilianta sau nu, exista intotdeauna riscul de a intra in
contact la serviciu cu oameni care va displac. Aceasta carte are scopul de a va face viata mai
usoara, descriind principalele tipuri de caractere pe care le-ati putea intilni si oferindu-va,
pentru fiecare dintre ele, sfaturi simple si eficiente privind modalitatea cea mai potrivita de a
va comporta cu asemenea persoane, fie ca este vorba despre colegii, sefii sau clientii
dumneavoastra. Cuprins: Ambitiosul sau dorinta absoluta de a cistiga • Blazatul sau cel care
si-a pierdut inspiratia • Cronofagul sau cel care va maninca timpul • Dependentul sau cel
care nu s-a maturizat • Nestatornicul sau cel aflat in trecere • Tipicarul sau cel care
iubeste detaliile
Caracteristici
Titlu:
Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate...
Autor:
Nelson Bouchard
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Resurse Umane / Cariera
Tradus de:
An aparitie:
2006
Numar pagini:
168
Format:
135 x 200 mm
Comentarii la Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate si solutii
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.