Strategia portofoliului de brand

De: David A. Aaker

Strategia portofoliului de brand

Editura: BrandBuilders

An aparitie: 2006

ISBN: 978-973-87488-8-0

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Strategia portofoliului de brand, de: David A. Aaker

Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate

Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor de afaceri, printre care:

  • Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata este foarte dinamica;
  • Cum sa iti diferentiezi brandul utilizand instrumentele portofoliului de brand;
  • Cum sa imbunatatesti claritatea ofertelor si sa furnizezi unicitate activitatilor de construire a brandului;
  • Cum sa faci ca o alianta a brandurilor sa functioneze.

“Strategia portofoliului de brand este o lectura obligatorie pentru orice companie impovarata cu branduri al caror rol si ale caror relatii au nevoie de clarificare si indrumari mai intelepte. David Aaker, cel mai original si schematic specialist in branding, a indreptat inca o data managementul de brand catre teritorii noi si incitante.”
Philip Kotler, profesor de Marketing International, Facultatea de Management Kellogg, Universitatea Northwestern

Caracteristici

Titlu:

Strategia portofoliului de brand

Autor:

David A. Aaker

Editura:

BrandBuilders

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

Raluca Andrei; Renata Nicolescu

An aparitie:

2006

Numar pagini:

430

Format:

13x20 CM

Strategia portofoliului de brand, de: David A. Aaker

Fragmente

Comentarii la Strategia portofoliului de brand

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Strategia portofoliului de brand unui prieten