Strategia si tactica stabilirii preturilor

De: Thomas T. Nagle, John E. Hogan

Strategia si tactica stabilirii preturilor

Editura: BrandBuilders

An aparitie: 2008

ISBN: 978-973-1740-09-6

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Strategia si tactica stabilirii preturilor, de: Thomas T. Nagle, John E. Hogan

Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viata ale produselor continua sa se scurteze. In lumina acestor puternice forte, nu mai este deloc surprinzator faptul ca unele companii se confrunta cu probleme precum erodarea accentuata a preturilor, diminuarea volumului vnzarilor si scaderea profitabilitatii. Niciodata nu s-a simtit mai acut nevoia unor strategii clare si eficiente de stabilire a preturilor.
In acest context va propunem o lucrare unica in peisajul editorial romanesc, un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vanzari sau de marketing, administratorilor de firme si tuturor celor interesati de cresterea profitabilitatii, menit sa ii ajute in luarea deciziilor legate de stabilirea preturilor.

„Cei mai multi directori executivi considera ca stabilirea preturilor este cea mai mare provocare si, totodata, principalul lor punct slab. Aceasta carte este o potentiala solutie. Este plina de idei si perspective inedite.“ - PHILIP KOTLER, Universitatea Northwestern

Caracteristici

Titlu:

Strategia si tactica stabilirii preturilor

Autor:

Thomas T. Nagle, John E. Hogan

Editura:

BrandBuilders

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2008

Numar pagini:

464

Format:

16,5X23,5 CM

Strategia si tactica stabilirii preturilor, de: Thomas T. Nagle, John E. Hogan

Fragmente

Comentarii la Strategia si tactica stabilirii preturilor

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Strategia si tactica stabilirii preturilor unui prieten