Strategia si tactica stabilirii preturilor, de: Thomas T. Nagle, John E. Hogan
Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viata ale produselor continua sa se scurteze. In lumina acestor puternice forte, nu mai este deloc surprinzator faptul ca unele companii se confrunta cu probleme precum erodarea accentuata a preturilor, diminuarea volumului vnzarilor si scaderea profitabilitatii. Niciodata nu s-a simtit mai acut nevoia unor strategii clare si eficiente de stabilire a preturilor.
In acest context va propunem o lucrare unica in peisajul editorial romanesc, un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vanzari sau de marketing, administratorilor de firme si tuturor celor interesati de cresterea profitabilitatii, menit sa ii ajute in luarea deciziilor legate de stabilirea preturilor.
„Cei mai multi directori executivi considera ca stabilirea preturilor este cea mai mare provocare si, totodata, principalul lor punct slab. Aceasta carte este o potentiala solutie. Este plina de idei si perspective inedite.“ - PHILIP KOTLER, Universitatea Northwestern
Caracteristici
Titlu:
Strategia si tactica stabilirii preturilor
Autor:
Thomas T. Nagle, John E. Hogan
Editura:
BrandBuilders
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2008
Numar pagini:
464
Format:
16,5X23,5 CM
Comentarii la Strategia si tactica stabilirii preturilor
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.