Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci

De: Hamish Pringle, Peter Field

Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci

Editura: Polirom

An aparitie: 2011

ISBN: 978-973-46-1874-3

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci, de: Hamish Pringle, Peter Field

Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre Nokia, Sony, Nike, Apple, Virgin etc. , volumul arata modul in care natura brandurilor s-a schimbat in timp si continua sa evolueze, identificand factorii esentiali pentru supravietuirea unei marci pe termen lung. Numeroasele studii de caz ofera profesionistilor din domeniul marketingului si publicitatii informatii fundamentale pentru elaborarea unor strategii capabile sa impuna un brand si sa il mentina in top.

De ce longevitatea unei marci ar trebui sa conteze pentru investitori Prezentarea pericolelor asociate anumitor modele de gandire strategica Matricea Ansoff Matricea Boston Cele cinci forte ale lui Porter Cei patru P: produsul, pretul, plasarea, promovarea Grila FCB Ierarhia nevoilor umane elaborata de Maslow Influenta mentalitatii consumatorului Legea randamentelor Stabilirea unor obiective si a unei strategii adecvate Alegerea indicatorilor-cheie ai performantei

Caracteristici

Titlu:

Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si...

Autor:

Hamish Pringle, Peter Field

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

Iulia Teliban

An aparitie:

2011

Numar pagini:

368

Format:

160 x 235

Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci, de: Hamish Pringle, Peter Field

Fragmente

Comentarii la Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci unui prieten