Sun Tzu - Strategii de marketing, de: Gerald A. Michaelson, Steven A. Michaelson
12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor
Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing, autorul bestseller-ului Sun Tzu: arta razboiului pentru manageri, adapteaza strategiile clasice de lupta special pentru profesionistii de marketing din zilele noastre. Gerald Michaelson reformuleaza aceste idei permanent valabile ca fiind „principiile razboiului de marketing“. Fiecare in parte este ilustrat prin aplicatii strategice si practice extrase din cele mai de succes campanii de marketing din intreaga lume. Aceste principii includ:
- Organizarea informatiilor: cum sa cunosti piata la fel de bine pe cat te cunosti pe tine;
- O pozitie sigura: cum sa ocupi o pozitie care sa nu poata fi depasita cu usurinta de concurentii tai;
- Elementul-surpriza: cum sa domini din punct de vedere psihologic si cum sa anihilezi initiativele concurentilor;
- Economia fortei: evalueaza cu exactitate unde iti folosesti resursele;
- Structura de comanda: un management bun declanseaza puterea resurselor umane;
- Simplitate: chiar si cele mai simple planuri sunt dificil de executat.
Caracteristici
Titlu:
Sun Tzu - Strategii de marketing
Autor:
Gerald A. Michaelson, Steven A. Michaelson
Editura:
BrandBuilders
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
Raluca Andrei; Renata Nicolescu
An aparitie:
2007
Numar pagini:
272
Format:
13x20 CM
Comentarii la Sun Tzu - Strategii de marketing
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.