Economie » Marketing / Publicitate
-
Sfarsitul Marketingului
De: Sergio Zyman
Editura: Nemira, An aparitie: 2004
Marketingul nu este nici mister, nici alchimie, ci este o disciplina serioasa de afaceri, care poate si trebuie sa fie pusa in practica urmandu-se principii serioase de afaceri. Daca marketerii nu inteleg acest lucru si daca nu modifica atat...
-
Regulile unei prezentari de succes
De: Ron Hoff
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2002
O carte absolut necesara tuturor celor care au de facut o prezentare - in fata conducerii firmei la care lucreaza, in fata unui client (urmarind, de pilda, incheierea unui contract), in fata unei comisii ce acorda fonduri. Ea le va fi la fel de utila...
-
Tehnici de a vinde
De: Dale Carnegie Associates, Inc., J. Oliver Crom & Michael Crom
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2003
Continund munca celui mai faimos scriitor si formator motivational, Dale Carnegie, firma de training Dale Carnegie & Associates este ast?zi una dintre cele mai importante din ntreaga lume. Cursurile tinute aici au devenit o important? etap? de...
-
Cum am devenit expert în vînzari
De: Frank Bettger
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2003
Aveti n mna dvs. o carte n care sfaturile unui expert n vnzari snt cuprinse, cum nu se poate mai bine, n firul unei interesante povesti de viata.Un om care nu terminase scoala generala a ascultat sfatul primit si a asternut pe hrtie povestea...
-
Intrebarile sunt, de fapt, raspunsuri - Editia a II-a...
De: Allan Pease
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2007
De cate ori nu am auzit spunandu-se despre un agent de vanzari ca are succes pentru ca este dotat de la natura? Dar nimeni nu spune despre un doctor sau un inginer ca s-a nascut inzestrat de la natura. Pentru ca stim cu totii ca aceste meserii se...
-
Marketing la indigo. Cum sa faci avere prin metode testate...
De: Burke Hedges
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2007
Indiferent de cultura careia ii apartine, indiferent de educatia primita, de talente si de abilitati, omul se bazeaza in viata pe imitatie. Asa invata sa manance, sa scrie, sa conduca automobilul. Cand isi ia o slujba si incepe sa traiasca in...
-
Profesionist în vânzari
De: Nido R. Qubein
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2006
O cariera în vânzari poate fi calea spre o viata îmbelsugata sau drumul spinos spre o viata de frustrari. Depinde de dumneavoastra! Rezultatul nu are nimic de-a face cu norocul. Dar tine în întregime de felul în...
-
Abilitati de comunicare
De: Allan Pease, Barbara Pease
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2007
Toti ii admiram pe cei care par sa aiba o abilitate innascuta de a intra intr-o situatie sociala nefamiliara si de a-i angrena pe ceilalti in conversatie. Acesti oameni au ceea ce este considerata deseori „charisma“. In timp ce unii se intreaba...
-
Cartea Despre Vanzari
De: Tom Hopkins
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2000
Prospectarea, Contactele, Calificarea, Obiectiile si Finalizarea Vanzarii. Acestea sunt etapele vanzarii tratate pana la cel mai mic detaliu in acest manual al profesionistului in vanzari. Daca sunteti hotarat sa renuntati la...
-
Psihologia Persuasiunii
De: Robert B. Cialdini
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2004
Totul despre influentare. Amplifica-ti puterea de convingere si invata sa te aperi de manipulare Psihologia Persuasiunii si-a capatat locul de cea mai importanta carte publicata vreodata despre acest subiect datorita valorii practice a informatiilor...
-
Cum sa vinzi orice oricui
De: Joe Girard
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2004
Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea lui iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesiei sale. El iti...
-
Gradina Vanzarilor. Patru pasi simpli pentru succesul in...
De: Alan Vengel, Greg Wright
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2006
Gradina Vanzarilor ofera concepte clare pentru intelegerea procesului de vanzare si instrumente de motivatie precise pentru ca orice persoana sa-si poata perfectiona abilitatile si sa-si mentina cariera pe o curba pozitiva de crestere. Indiferent...
-
Inteligenta marketing plus
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Volumul, scris de trei specialisti recunoscuti in probleme de marketing si management, abordeaza principalele aspecte ale domeniului (Concepte si notiuni de baza, Politica de produs, Politica de pret, Comportamentul consumatorului, Sondajul de...
-
Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii
De: Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Autorii urmaresc prezentarea celor mai moderne abordari teoretice, a tendintelor actuale legate de procesul decizional de marketing si de programul de marketing, strategii de actiune, viitorul marketingului si al specialistului de...
-
Limbajul publicitatii
De: Angela Goddard
Editura: Polirom, An aparitie: 2002
Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul” jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in...