Economie » Marketing / Publicitate
-
Marketing la indigo. Cum sa faci avere prin metode testate...
De: Burke Hedges
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2007
Indiferent de cultura careia ii apartine, indiferent de educatia primita, de talente si de abilitati, omul se bazeaza in viata pe imitatie. Asa invata sa manance, sa scrie, sa conduca automobilul. Cand isi ia o slujba si incepe sa traiasca in...
-
Intrebarile sunt, de fapt, raspunsuri - Editia a II-a...
De: Allan Pease
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2007
De cate ori nu am auzit spunandu-se despre un agent de vanzari ca are succes pentru ca este dotat de la natura? Dar nimeni nu spune despre un doctor sau un inginer ca s-a nascut inzestrat de la natura. Pentru ca stim cu totii ca aceste meserii se...
-
Cum am devenit expert în vînzari
De: Frank Bettger
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2003
Aveti n mna dvs. o carte n care sfaturile unui expert n vnzari snt cuprinse, cum nu se poate mai bine, n firul unei interesante povesti de viata.Un om care nu terminase scoala generala a ascultat sfatul primit si a asternut pe hrtie povestea...
-
Tehnici de a vinde
De: Dale Carnegie Associates, Inc., J. Oliver Crom & Michael Crom
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2003
Continund munca celui mai faimos scriitor si formator motivational, Dale Carnegie, firma de training Dale Carnegie & Associates este ast?zi una dintre cele mai importante din ntreaga lume. Cursurile tinute aici au devenit o important? etap? de...
-
Regulile unei prezentari de succes
De: Ron Hoff
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2002
O carte absolut necesara tuturor celor care au de facut o prezentare - in fata conducerii firmei la care lucreaza, in fata unui client (urmarind, de pilda, incheierea unui contract), in fata unei comisii ce acorda fonduri. Ea le va fi la fel de utila...
-
Sfarsitul Marketingului
De: Sergio Zyman
Editura: Nemira, An aparitie: 2004
Marketingul nu este nici mister, nici alchimie, ci este o disciplina serioasa de afaceri, care poate si trebuie sa fie pusa in practica urmandu-se principii serioase de afaceri. Daca marketerii nu inteleg acest lucru si daca nu modifica atat...