In aceasta categorie:
- Administratie publica [43]
- Afaceri [233]
- Agricultura [7]
- Asigurari [10]
- Bursa si actiuni [17]
- Contabilitate [74]
- Economia mediului [14]
- Economia Romaniei [28]
- Economie politica [9]
- Finante [103]
- Globalizare [64]
- Industrie [1]
- Legislatie / Fiscalitate [9]
- Management [273]
- Marketing / Publicitate [201]
- Mass-media [14]
- Resurse Umane / Cariera [90]
- Statistica [33]
- Turism [22]
Economie
-
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului
De: Al Ries, Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 1990
"Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta" - BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD. Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru...
-
Managementul tehnologiilor neconventionale, vol. I
De: Radu Dumitru Marinescu , Niculae Ion Marinescu
Editura: Editura Economica, An aparitie: 1995
-
Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliu
De: Jay Conrad Levinson & Seth Godin
Editura: BusinessTech, An aparitie: 1995
-
Strategii si Structuri Industriale Competitive
De: Dan Vasile, Daniela Mitran, Isaic-Maniu Ruxandra, Stan Emil
Editura: CH Beck, An aparitie: 1997
Cartea, distinsa cu premiul Virgil Madgearu al Academiei Romane, evidentiaza elementele avute in vedere de firme in ceea ce priveste alegerea obiectivelor, utilizarea resurselor, adoptarea strategiilor, dar si manifestarea unor comportamente...
-
Manipularea in negocieri
De: Hassan Souni
Editura: Antet, An aparitie: 1998
Totul se negociaza. Dar altfel negociezi in piata si altfel cu un rechin al afacerilor. Tipuri de negociere, siretlicuri si invaluiri, cedari strategice, sunt elemente esentiale, analizate si exemplificate prin cazuri concrete in aceasta lucrare...
-
Economie politica (partea a II-a)
De: N. G. Niculescu, Elena Niculescu, Maria Ponta
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Interesati sa raspunda functiei instructiv-educative a economiei politice si plecind de la studiile intreprinse dupa decembrie 1989 asupra tranzitiei Romaniei spre economia de piata, coordonatorii lucrarii au elaborat un amplu curs de economie...
-
Inteligenta marketing plus
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Volumul, scris de trei specialisti recunoscuti in probleme de marketing si management, abordeaza principalele aspecte ale domeniului (Concepte si notiuni de baza, Politica de produs, Politica de pret, Comportamentul consumatorului, Sondajul de...
-
Cum sa faci mai mult profit
De: Michael K. Lawson
Editura: Codecs, An aparitie: 1998
Lucrarea "Cum sa faci mai mult profit" reprezinta un model pentru activitatea de firma - adica pentru performanta corporativa. In paginile ei s-a distilat experienta a sute si sute de oameni cu privire la factorii care determina performanta unei...
-
Geniala idee! Cistigi bani cu ea?
De: Howard Bronson
Editura: Nemira, An aparitie: 1998
Problemele unui intreprinzator sunt multe, dar cea mai importanta, in ciuda obstacolelor birocratice si de alta natura, este transformarea ideii intr-un plan de afaceri util, mai ales, chiar celui care porneste la drum.
-
Sisteme Informatice Financiar-bancare Vol.i
De: Davidescu Niculae
Editura: CH Beck, An aparitie: 1998
Sisteme informatice financiar-bancare vol.ICaracterul deosebit de complex si dinamic al domeniului financiar - bancar a impus, in timp, dezvoltarea unor sisteme informatice performante. Cartea de fata, distinsa cu premiul acordat de Fondul Literar la...
-
Finante
De: Tim Hindle
Editura: Nemira, An aparitie: 1998
Banii sunt cei care asigura progresul societatii. Tinerii absolventi ai invatamintului superior sunt atrasi tot mai puternic de perspectiva unui loc de munca in domeniul financiar. Acolo au de rezolvat o sumedenie de probleme interesante, au...
-
Manual de marketing - MANAGER
De: Michael J. Thomas
Editura: Codecs, An aparitie: 1998
Marketingul inseamna servicii catre clienti - intr-un singur sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor clientilor. Manualul de marketing demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingul , atat ca...
-
Managementul strategic
De: Ioan Ciobanu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Studiul, cu referinte teoretice si practice atit occidentale, cit si autohtone, este un binevenit indrumar pentru actualii si viitorii manageri, dar si pentru analistii domeniului. Premiul pentru cea mai buna carte economica a anului, 1998...