- Economie
- Editura: Editura Publica
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Noile reguli de marketing si PR
De: David Meerman Scott
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa ajungi direct la clienti prin retelele de socializare, bloguri, comunicate de presa, site-uri video si marketing viral Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt...
-
Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul...
De: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria...
-
Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor
De: Dan Hill
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie. Dan Hill si-a propus sa afle cum trebuie conduse companiile si...
-
Revitalizarea corporatiei - Cum reusesc liderii sa produca...
De: Jonas Ridderstrale, Mark Wilcox
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Revitalizarea corporatiei aduce in prim-plan necesitatea si rolul schimbarii. Inteleasa de cele mai multe ori ca o piedica ce trebuie depasita, schimbarea este de fapt un proces, iar Ridderstrale si Wilcox arata cum poate fi produsa si gestionata...
-
Economia crizelor - Curs-fulger despre viitorul finantelor
De: Nouriel Roubini, Stephen Mihm
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Pana nu de mult, economia, cu toate ramurile ei, era doar o preocupare a specialistilor. Dar, de cativa ani incoace, lucrurile s-au schimbat si toata lumea a realizat ca economia ne priveste pe toti, politicile economice fiind in fond cele care ne...
-
Simtul urgentei
De: John P. Kotter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Totul incepe cu urgenta. La inceputul oricarui efort de a face schimbari, indiferent de magnitudinea lor, daca simtul urgentei nu este indeajuns de puternic, iar multumirea de sine nu este indeajuns de scazuta, totul devine mult mai dificil. Cu un...
-
Design of Business
De: Roger Martin
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cele mai multe companii vor sa inoveze. Sa vina cu ceva care sa schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook. Unele fac eforturi, investesc in dezvoltare, platesc designeri, consultanti si asa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decat rareori pe...
-
Ce-ar face Google
De: Jeff Jarvis
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
"N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a schimbat lumea noastra. Pentru a intelege natura acestei schimbari si sansele pe care ni le ofera nu cred ca exista o companie mai potrivita decat Google. Sper ca cei care lucreaza in...
-
Irational in mod previzibil
De: Dan Ariely
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Suntem cu totii mult mai putin rationali decat presupune teoria economica standard. In plus, aceste manifestari irationale de care noi dam dovada nu sunt nici intamplatoare, nici absurde. Ele sunt sistematice si, din moment ce le repetam iar si...
-
Spirite Animale
De: George Akerlof, Robert Schiller
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Criza financiara globala ne-a demonstrat dureros de clar ca forte psihologice puternice pericliteaza azi bunastarea natiunilor. De la credinta oarba in cresterea permanenta a preturilor locuintelor la prabusirea increderii in pietele de capital...
-
Puncte fierbinti
De: Lynda Gratton
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Punctele Fierbinti sunt o marca a companiilor de succes. Sunt locuri si momente in care se lucreaza in echipa, caracterizate prin inovatie, productivitate si entuziasm. Punctele Fierbinti pot fi locuri de munca, echipe, departamente, companii...
-
Wikinomics
De: Anthony D. Williams, Don Tapscott
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Tradusa in douazeci si sase de limbi si nominalizata drept una dintre cele mai bune carti de afaceri ale anului 2007 (pentru Premiul Cartea anului", Financial Times/Goldman Sachs) Wikinomics a devenit o lectura esentiala pentru oamenii de afaceri...
-
Limbajul secret al leadershipului
De: Stephen Denning
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum procedeaza liderii pentru a avea priza la publicul lor? Stephen Denning, cunoscator al artei de a spune povesti care remodeleaza afacerile, explica de ce abordarea traditionala a comunicarii nu functioneaza in leadership si arata...
-
Economia experientei
De: Joseph Pine, James Gilmore
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Ce pretuiesc cu adevarat clientii dumneavoastra? Pentru ce ar plati un pret special? Pentru experiente. O ceasca de cafea costa mai mult intr-o cafenea la moda decat una pe care ne-o facem acasa tocmai pentru ca este important scenariul...
-
Calculul consimtamantului. Fundamente logice ale democratiei...
De: Gordon Tullock, James Buchanan
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Calculul consimtamantului este o carte despre organizarea politica a unei societati a oamenilor liberi. Metodologia sa, aparatul sau conceptual si elementele sale analitice rezulta, in mod esential, din disciplina care are ca subiect organizarea...