- Economie
- Editura: All
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
TELEPHONING IN ENGLISH
De: Marion Grussendorf
Editura: All, An aparitie: 2010
A telefona este o forma redusa de comunicare; limbajul semnelor, mimica si gestica nu va folosesc, in acest caz, la nimic. La telefon aveti nevoie de expresii si fraze care nu sunt continute in vocabularul obisnuit si nici in engleza pe care...
-
MOTIVAREA ANGAJATILOR
De: David Sirota, Louis A. Mischkind, Michael Meltzer
Editura: All, An aparitie: 2010
Angajatii entuziasti si motivati obtin performante exceptionale, dincolo de obligatiile lor de serviciu. Companiile au de castigat de pe urma acestui lucru, iar avantajul obtinut se dovedeste extrem de important pentru succesul afacerii pe...
-
Small talk. Tehnici de negociere
De: Susane Watzke-Otte
Editura: All, An aparitie: 2000
Va aflati des in situatii in care trebuie sa comunicati fara retinere - fie ca este vorba de superiori, colegi, parteneri de afaceri ori persoane din sfera privata? Vreti ca in orice situatie sa creati cea mai buna impresie?Aceasta carte va ofera...
-
Cele 12 elemente ale managementului performant
De: Rodd Wagner & James K. Harter, Ph.d
Editura: All, An aparitie: 2000
CELE 12 ELEMENTE ALE MANAGEMENTULUI PERFORMANT 10 milioane de interviuri la locul de munca Cel mai amplu studiu referitor la gradul de implicare a angajatilor Cum reusesc marii manageri sa ii inspire pe angajati sa obtina performante de varf? Cum fac...
-
29 de secrete ale leadershipului de la Jack Welch
De: Robert Slater
Editura: All, An aparitie: 2000
Unica printre cartile care prezinta activitatea fara precedent a lui Jack Welch, 29 de secrete ale leadershipului de la Jack Welch analizeaza genialitatea in afaceri a acestuia.Indiferent daca esti manager care incearca sa ajunga in top sau un...
-
Cum sa vinzi un homar secretele unui antreprenor de succes
De: Bill Bishop
Editura: All, An aparitie: 2000
Pentru a-si prezenta ideile si sfaturile, autorul inlocuieste discursul teoretic cu o serie de mici povestiri care descriu situatii concrete din lumea afacerilor. Acestea ofera invataturi utile si solutii la probleme des intalnite. Dificultatile pe...
-
Marketing on-Line
De: Richard Gay, Alan Charlesworth, Dr. Rita Esen
Editura: All, An aparitie: 2000
Folosind o multime de studii de caz pentru diverse situatii preluate din viata reala, ilustrate cu exemple de site-uri Web curente, autorii abordeaza anumite concepte de marketing, familiare – cum ar fi mixul de marketing si comportamentul...
-
Inteligenta emotionala la locul de munca
De: Paz Torrabadella
Editura: All, An aparitie: 2000
Strategii pentru autorealizare, satisfactie si succes in profesie Cariera profesionala a devenit preocuparea principala a multora dintre noi, dornici de a obtine recunoastere si realizari pe plan profesional. Acest manual este un instrument...
-
Psihologia conducerii eficiente
De: Hans-Michael Klein, Christian Kolb
Editura: All, An aparitie: 2000
Autorii prezinta fundamentele teoretice ale psihologiei comunicarii si analizeaza din punct de vedere psihologic persuasiunea si comunicarea. Urmatoarele doua capitole reprezinta un ghid pentru o cunoastere mai buna a propriei persoane si a...
-
Antrenamentul memoriei
De: Annette Brunsing
Editura: All, An aparitie: 2000
Autoarea arata ca metodele eficiente de memorare antreneaza toate tipurile de memorie (intelectuala, afectiva, figurativa, senzoriala etc.). La procesele de gandire si invatare participa nu doar mintea, ci si latura afectiva. Memoria unilaterala...
-
Managementul schimbarii pas cu pas
De: Richard Newton
Editura: All, An aparitie: 2000
In lumea afacerilor de astazi, caracterizata de modificari din ce in ce mai dese la nivelul tehnologiei si al mediului concurential, shimbarea incepe sa devina un element permanent in viata companiilor. In aceste conditii, un management performant al...
-
Six Sigma
De: Peter S. Pande, Robert P. Neuman, Roland R. Cavanagh
Editura: All, An aparitie: 2000
SIX SIGMA este unul dintre cele mai moderne sisteme de management, fiind utili zat cu rezultate impresionante in organizatii de pe intreg mapamondul, de la celebrele General Electric si Motorola la companii mici si mijlocii.Desi sute de...
-
Prezentarea in business
De: Angela Hatton
Editura: All, An aparitie: 2000
Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii – si managerii principali – au perioade de concentrare a atentiei mai mici si cerinte mai mari decat oricand, iar dumneavoastra trebuie sa fiti mai degraba exceptional decat doar...
-
Marketingul local
De: Brigitte Arivis
Editura: All, An aparitie: 2000
Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce in “filozofia” activitatilor de marketing la nivel...