- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci
De: Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei...
-
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si...
De: Hamish Pringle, Peter Field
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre...
-
Cald, plat si aglomerat. De ce avem nevoie de o revolutie...
De: Thomas L. Friedman
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Thomas L. Friedman a cistigat Premiul Pulitzer in anii 1983, 1988 si 2002. Ca si in bestsellerurile sale anterioare, Pamintul este plat si Lexus si maslinul , Thomas L. Friedman descrie viitorul prin prisma unor evenimente recente cruciale. El...
-
Romania si Europa. Acumularea decalajelor economice...
De: Bogdan Murgescu
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Inapoierea economica in raport cu majoritatea tarilor europene, indeosebi cu tarile occidentale care servesc drept termeni de comparatie, reprezinta o problema cruciala pentru societatea romaneasca. Volumul urmareste istoricul acestei inapoieri...
-
Provocarile viitorului. Principalele tendinte care vor...
De: James Canton
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
„James Canton a vazut viitorul si considera ca acesta ne va oferi enorme provocari si oportunitati...” ( The Wall Street Journal ) O noua era se prefigureaza, o era ce va redefini riscurile si oportunitatile secolului XXI. Schimbarile...
-
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea...
De: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg...
-
Marketingul prin e-mail
De: Yan Claeyssen
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta. Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin...
-
Strategia creativa in publicitate
De: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice...
-
Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de...
De: Dominique Mouton, Gauderique Paris
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau...
-
Capitalismul bun, capitalismul rau si economia dezvoltarii...
De: William J. Baumol, Robert E. Litan, Carl J. Schramm
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
De ce unele tari prospera, in timp ce altele stagneaza? Volumul demonstreaza ca decalajul economic dintre state este determinat nu doar de factorii culturali si geografici, ci si de formele de capitalism caracteristice acestora. Sint identificate...
-
Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere...
De: Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i...
-
Managementul politicilor publice. Transformari si...
De: Claudiu Craciun (coord. ), Paul E. Collins (coord. )
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Volumul propune o analiza a reformelor semnificative din sectorul public si al noilor retele, resurse si oportunitati aparute ca urmare a aderarii Romaniei la Uniunea Europeana. Sint avute in vedere reforma politicilor publice la nivel central...
-
Cum sa cistigi noi clienti. Prospectarea comerciala...
De: Frederic Vendeuvre, Philippe Beaupre
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
De cele mai multe ori, prospectarea este perceputa ca un exercitiu dificil sau chiar demotivant, din cauza dirijarii ei defectuoase de catre manageri si directorii comerciali ori a pregatirii insuficiente a agentilor. Intreprinderile de succes...
-
De la publicitate la consumator
De: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice – reclame celebre, campanii de succes in media –, De la...
-
Dictionar de coaching. Concepte, practici, instrumente...
De: Pierre Angel (coord. ), Patrick Amar (coord. ), Emilie Devienne (coord. ), Jacques Tence (coord. )
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Ce este coaching-ul? In ce fel pot sedintele de coaching sa ajute o companie, angajatii sau chiar managerii acesteia? In mod inevitabil, in cadrul oricarei organizatii apar conflicte ce nu se rezolva intotdeauna „de la sine”, dispute ce nu fac...