Relatii publice / Comunicare
-
Comunicare, Semiotica si Semne Publicitare
De: J.J. Boutaud
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
Aceasta lucrare reprezinta atat o sinteza, cat si o ilustrare a propunerilor teoretice care incearca sa explice legaturile dintre semiotica si comunicare. Atentia ni se indreaptamai intii asupra modului in vcare s-au putut construi si consolida...
-
Media Vs. Terorism
De: Isabelle Garcin- Marrou
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
Complici ai terorismului sau agenti ai statului, mass-media se afla in centrul crizelor teroriste care ameninta democratiile. Aceasta carte aduce lamuri, printr-o analiza a titlurilor, a fotografiilor si a discursurilor propuse de Liberation, Le...
-
Comunicare si Publicitate
De: Dorin Popa
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
Profesorul Dorin Popa este cel mai activ autor al sectiei de Jurnalistica de la universitatea ieseana. Cel de-al saselea volum in domeniu, cel de fata, abordeaza fenomenul publicitatii din perspectiva paradigmei contemporane a comunicarii. D-s...
-
Tanarul Scriitor O Monografie
De: Radut Bilbiie
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
Prin programul initiat de Partidul Comunist dupa preluarea puterii in anul 1948, de formare a unei generatii de tineri scriitori, necontaminati de ideologia burgheza, au fost infiintate o serie de institutii menite sa slujeasca acest deziderat...
-
Relatiile publice si publicitatea online
De: Iulian Veghes Ruff, Bogdan Grigore
Editura: Polirom, An aparitie: 2003
Prefata de Cristina Coman. Lucrarea a fost gindita in primul rind ca un instrument util pentru cei interesati de comunicarea de masa, studenti si specialisti in domeniul relatiilor publice si al publicitatii, dar si pentru cei pasionati in...
-
Relatii publice
De: Karl Fronlich, Daniela Lovric
Editura: All, An aparitie: 2000
Doriti sa se vorbeasca despre firma dumneavoastra in mijloacele de comunicare? Doriti sa dialogati cu jurnalistii?Atunci, cititi aceasta carte! Veti afla, intr-un mod practic si intr-o prezentare compacta, cum puteti colabora cu succes cu presa. In...
-
Mesajul Subliminal In Comunicarea Actuala
De: Doina Rusti
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
Exista posibilitati numeroase de inoculare involuntara a unui mesaj. Subconstientul absoarbe informatii, iar pe unele le elimina, ca alarme (prin intermediul lapsusului, prin vise) ori ca sprijin secundar al informatiei care decide atitudinile...
-
Arta de a-l asculta pe celalalt. Secretele unei comunicari...
De: Milton Cameron
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Dana Zamosteanu. A sti sa-l asculti pe celalalt este o arta nu tocmai usor de insusit: e nevoie de calm interior si de renuntarea la efortul de a-l controla pe interlocutor, astfel incit sa il convingem ca ii acordam toata...
-
Comunicarea de criza
De: Libaert Thierry
Editura: CH Beck, An aparitie: 2008
Comunicarea de criza - In prezent, fenomenele de criza par sa se accelereze si sa se amplifice intr-un context economic in care concuren-ta si mediatizarea evenimentelor sunt ridicate. Criza repre-zinta in aceste conditii un pericol real si poate...
-
Tirania Actualitatii
De: Alina Bargaoanu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2006
Studiul demonteaza fara mila mecanismul unei mistificari planetare : clamata obiectivitate a stirilor Tv nu este decat amagitoarea fatada a unui joc periculos. De la un capat la celalalt al planetei, ecranul a instalat treptat triumful pseudo...
-
Forta brandului
De: William J. Mcewen
Editura: All, An aparitie: 2000
Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor dea curta consumatorii. Investesc in forme exotice de publicitate, in programede fidelizare, in softuri complexe si costisitoare de CRM... Rezultatul? Majoritateacompaniilor nu...
-
Bloguri, facebook si politica
De: Tudor Salcudeanu Paul Aparaschivei Florenta Toader
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Cine si-ar fi imaginat ca nu vom mai avea nevoie de cunostinte sofisticate si echipe de IT pentru a putea fi creatori de continut online, ca notiunile de divertisment, invatare, socializare, spatiu public si spatiu privat vor capata astfel de...