Relatii publice / Comunicare
-
Cum sa devii un bun PR
De: Moi Ali
Editura: Rao, An aparitie: 2003
Activitatea de relatii publice presupune o serie de aptitudini si de strategii menite sa imbunatateasca imaginea unei firme, sa-i consolideze relatiile cu publicul si s-o ajute sa depaseasca problemele de pe o pozitie de forta...
-
Democratie - vis si realitate
De: Navrotchi Isabella , Ionescu Victor
Editura: CH Beck, An aparitie: 2006
In paginile lucrarii Democratie - vis si realitate sunt tratate variate aspecte, precum: inegalitatea conditiilor; redescoperirea si progresul ideilor democratice; democratia ca exigenta; democratia si drepturile omului; democratia, fapt...
-
Tehnici de manipulare. Editia 6 - TITLU EPUIZAT!
De: Ficeac Bogdan
Editura: CH Beck, An aparitie: 2006
Tehnici de manipulare. Editia 6 nu este un manual. Nici nu isi propune sa fie asa ceva. Ea se adreseaza cetateanului obisnuit, celui supus in permanenta manipularilor. Analiza tehnicilor de influentare si a efectelor acestora, cu exemple...
-
Fondurile europene
De: Alina Bargaoanu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Despre fondurile europene se vorbeste mult, dar nu intotdeauna in cunostinta de cauza. Nici un discurs public despre integrarea europeana, despre responsabilitatile Romaniei ca stat membru, despre administratia publica, mediul rural...
-
Depaseste Cele 8 Obstacole Din Calea Comunicarii
De: Kevin Hogan, Ron Stubbs
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Zi de zi, barbati si femei interactioneaza pe plan social, profesional si intim; foarte des, pe parcursul unei singure zile, multi dintre ei isi dau seama ca au incercat in van sa descifreze cuvintele sau gesturile sexului opus. Ce s-a intamplat...
-
Conversatii Decisive
De: Kerry Patterson, Joseph Grenny, Ron Mcmillan, Al Switzler
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Aventura in lumea comunicarii continua. E timpul sa avem conversatii decisive, piatra de hotar a interactiunilor cu semenii nostri.O discutie intre doua sau mai multe persoane, in care 1. interesele sunt mari, 2. opiniile difera si 3. atmosfera...
-
Ziua agentiilor de presa editia 3
De: ***
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Ziua agentiilor de presa a devenit, din 2006, o sarbatoare a jurnalismului de agentie. In preajma fiecarui 16 iunie, data de nastere a primei agentii de presa romanesti moderne, Rador, profesionistii se intalnesc pentru a discuta probleme comune...
-
Relatiile publice - fundamente interdisciplinare (ed noua)
De: Adela Rogojinaru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
„Cartea Adelei Rogojinaru deschide o perspectiva originala asupra unui domeniu cu istorie recenta si cu o crestere spectaculoasa printre disciplinele universitare. Este o sinteza densa, alerta, reprezentand o excelenta baza didactica pentru...
-
Secretele relatiei cu presa - Sfaturi practice si studii...
De: Larisa Toader
Editura: Universul Juridic, An aparitie: 2010
-
Comunicarea. De la transmiterea mecanica la interactiune
De: Jean Lohisse
Editura: Polirom, An aparitie: 2002
Impotriva acelora care inca mai cred ca nu exista o disciplina cu adevarat comunicationala, iar comunicarea trebuie sa faca obiectul unor problematici diferite, ca ea trebuie abordata prin metode separate, cum ar fi psihologia, sociologia, filosofia...
-
Comunicarea In Organizatiile Militare
De: Nicolae Rotaru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
O colectie de texte mai vechi si mai ales recente, din autori romani si mai cu seama straini, din publicatii traduse la noi si mai ales netraduse inca, privitoare la grupurile si organizatiile de tip militar, cu accent pe arhitectura...
-
Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz...
De: Cezar Caluschi
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Un nou sistem de comunicare, bazat pe relatii publice si comunicare directa, e gata sa revolutioneze marketingul contemporan. Ca sa dobindim un client pe termen lung, va trebui sa ne concentram pentru a-l convinge sa aiba incredere in noi si apoi...
-
Metode si tehnici de exprimare scrisa si orala
De: Gilles Ferreol, Noel Flageul
Editura: Polirom, An aparitie: 2007
Traducere de Ana Zastroiu. Argument de Corneliu Bilba. Lucrarea este destinata mai ales studentilor, precum si celor care se pregatesc in vederea unor concursuri sau intimpina in viata profesionala dificultati de ordin redactional sau relational...